یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از ساخت حدود 1.8 میلیون واحد نهضت ملی مسکن درکشور خبر داد و گفت: تا 10 روز آینده زمین رایگان به 20 هزار متقاضی در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل دیوان محاسبات کشور دیوان محاسبات با تعریف پروژه‌های مشترک آماده همکاری با وزارت اقتصاد در حوزه‌های مولدسازی، درآمدهای بودجه‌ای و ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی اتباع است. سید احمدرضا دستغیب در دیدار سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به نقش دیوان محاسبات به عنوان نهاد عالی نظارتی در مناسبات اقتصادی و ایفای نقش در سطح حکمرانی و تنظیم‌گری گفت: در حوزه پرداخت به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، ابهامات مطرح شده درباره فرایند اخذ شناسه کالا و خدمت در سامانه مودیان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور موضوع تمدید بخشنامه تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی به مدیران کل امور مالیاتی تا پایان مهر ماه سال 1402 را ابلاغ کرد. در این نامه آمده است: نظر به درخواست‌های متعدد و در جهت تکریم مودیان مالیاتی بدین وسیله مدت اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی موضوع نامه شماره د / 200/11842...

خبرگزاری دانشجو

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به صراحت در قانون آمده اگر بانک‌ها از تسهیلات تکلیفی را پرداخت نکردند به میزان آن باید سازمان امور مالیاتی آن‌ها را جریمه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها مسئولان از کاهش قیمت مسکن سخن می‌گویند و طبق بررسی های صورت گرفته هم تا حدودی قیمت‌ها در بازار کمتر شده است. دولت با ساز و کارهای ساماندهی بازار مسکن تلاش دارد تا فاصله توان مردم برای خرید و اجاره را با قیمت‌ها کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل سازمان امور مالیاتی مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی را تا پایان مهرماه 1402 تمدید کرد. رئیس کل سازمان امور مالیاتی مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی را تا پایان مهرماه 1402 تمدید کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «سید محمد هادی سبحانیان» در بخشنامه‌ای به مدیران امور مالیاتی اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد و در جهت تکریم مودیان مالیاتی مدت اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: با تمهیداتی که در دستور کار دولت قرار گرفته از جمله تشدید نظارت‌ها بر بنگاه‌های مشاور املاک و راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات، بازار مسکن گام‌به‌گام به آرامش نزدیک می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی را تا پایان مهرماه 1402 تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: هدف‌مان این بود که در مسابقات جهانی یا آسیایی یک مدال بگیریم که بالاخره اتفاق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی را تا پایان مهرماه 1402 تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بخشنامه رئیس سازمان مالیات، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی حداکثر تا پایان مهر ماه 1402 تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی حداکثر تا پایان مهر ماه 14 2 تمدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با تمهیداتی که در دستور کار دولت قرار گرفته از جمله تشدید نظارت‌ها بر بنگاه‌های مشاور املاک و راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات، بازار مسکن گام‌به‌گام به آرامش نزدیک می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تمهیداتی که در دستور کار دولت قرار گرفته از جمله تشدید نظارت‌ها بر بنگاه‌های مشاور املاک و راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات، بازار مسکن گام‌به‌گام به آرامش نزدیک می‌شود.