یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی نوشت: در شش ماهه اول امسال درآمدهای مالیاتی به بیش از دو برابر درآمدهای نفتی رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در لایحه برنامه هفتم مصوب شد سازمان امور مالیاتی از طریق درگاه واحد، حق بیمه تأمین اجتماعی را همزمان با وصول مالیات از کسب و کار‌ها مطالبه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب شد سازمان امور مالیاتی از طریق درگاه واحد، حق بیمه تأمین اجتماعی را همزمان با وصول مالیات از کسب و کارها مطالبه کند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در مجلس سازمان امور مالیاتی کشور را موظف کردند تا به گونه‌ای عمل کنند که حق بیمه توسط کارفرمایان مستقیما به حساب سازمان‌های بیمه‌گر واریز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس سازمان امور مالیاتی کشور را موظف کرد تا به گونه‌ای عمل کند که حق بیمه توسط کارفرمایان به طور مستقیم به حساب سازمان‌های بیمه گر واریز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 4 مهر ماه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه بند (ث) ماده 4 این لایحه را تصویب کردند. ث - وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان امور مالیاتی کشور) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (سازمان‌های بیمه‌گر) مکلفند به منظور تسریع و تسهیل در فرایند‌های پرداخت و وصول مالیات و کسور بیمه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور مالیاتی، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی در ابتدای جلسه با تأکید بر اهمیت مبارزه با فرار مالیاتی در سه بعد اصلاح فرایندی، مواجهه با دانه درشت‌ها و تغییر رفتار در تخلفات پرتکرار، فلسفه تشکیل کارگروه را ایجاد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پاسخ‌دهی به مطالبات به حق آحاد جامعه برای مبارزه با فرار مالیاتی...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا سازمان امور مالیاتی کشور را موظف کردند تا به گونه ای عمل نماید که حق بیمه توسط کارفرمایان مستقیما به حساب سازمان های بیمه گر واریز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: 80 هزار پرونده مالیاتی مربوط به خانه‌های خالی در سازمان امور مالیاتی کشور در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه کارگروه ملی هماهنگی مبارزه با فرار مالیاتی با حضور نمایندگان تام الاختیار دادستانی کل کشور، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و پلیس امنیت اقتصادی در محل سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مالیات گفت: از آبان سال گذشته تاکنون 41 هزار و 83 مودی مالیاتی به سامانه پایانه‌های فروشگاهی متصل شده و 175 میلیون صورت‌حساب الکترونیکی صادر کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز سوم مهرماه در حاشیه دوازدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن در جمع‌بندی نشست شورا و همچنین برنامه‌های وزارتخانه برای تسهیل در ساخت و ساز، گفت: دوازدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهور تشکیل و گزارشی از روند اجرای طرح‌ها ارایه شد. وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون 50 هزار هکتار زمین در قالب الحاق به...

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش ازیک میلیون و 759 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال اجراست، از کاهش هزینه صدور پروانه ساختمانی بعد از پیگیری‌ها و مصوبه جدید مجلس خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون یک میلیون و 759 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال اجرا است.