یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانا

دستیار ویژه و مدیر کل اموربین الملل وزارت بهداشت از مخالفت صریح جمهوری اسلامی با پیشنهاد آمریکا در مجمع جهانی سلامت مبنی بر اصلاح مقررات بهداشتی بین المللی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت، از مخالفت صریح جمهوری اسلامی با پیشنهاد آمریکا در مجمع جهانی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شواهد حاکی از آن است که احتمالا مبداء شیوع آبله میمونی، جشنواره‌ای در جزایر قناری بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت امارات متحده عربی، روز سه‌شنبه از شناسایی اولین مورد ابتلا به بیماری «آبله میمون» در این کشور حاشیه‌ای خلیج فارس خبر داد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت امارات، فرد مبتلا یک زن بوده که از غرب آفریقا به این کشور سفر کرده است. همزمان با هشدار سازمان جهانی بهداشت درخصوص شیوع ویروس «آبله میمون»، یک نهاد درمانی اروپایی نیز از افزایش شمار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت امارات متحده عربی، روز سه‌شنبه از شناسایی اولین مورد ابتلا به بیماری «آبله میمون» در این کشور حاشیه‌ای خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت مدرنا در در حالی که بیماری آبله میمونی در آمریکا و اروپا گسترش می‌یابد، دارد واکسن‌های بالقوه بر ضد آبله میمونی در کارآزمایی‌های پیش‌بالینی آزمایش می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در دیدار وزیر بهداشت کشورمان از عملکرد ایران در مقابله با کرونا به ویژه تک رقمی شدن موارد مرگ و میر روزانه بیماری و گسترش واکسیناسیون علیه کرونا، تجلیل کرد و گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا در ایران در سطح ایده آل قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت از عملکرد ایران در مقابله با کرونا به ویژه تک رقمی شدن موارد مرگ و میر روزانه بیماری تجلیل کرد و گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا ایران در سطح ایده آل قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

عین اللهی با اشاره به تامین گسترده واکسن کرونا در ایران گفت: به لطف خدا و با کمک مردم، تا کنون حدود 150 میلیون دُز واکسن در ایران تزریق شده و پوشش واکسیناسیون در کل جمعیت ایران، حدود 75 درصد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در دیدار تدروس آدهانوم که در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو صورت گرفت، انتخاب دوباره وی به عنوان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت را تبریک گفت و دستاورد‌های ایران در مقابله با کرونا و پوشش واکسیناسیون در کشورمان را تشریح کرد. وزیر بهداشت گفت: با حمایت‌های مردم و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های بهداشتی و درمانی، بیماری کرونا...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق نظر کارشناسان، واکسن خاصی برای آبله میمون وجود ندارد، اما واکسن آبله تا حدودی از این بیماری محافظت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت گفت: با حمایت‌های مردم و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های بهداشتی و درمانی، بیماری کرونا در ایران کنترل و مهار شده و بیش از دو هفته است که آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در کشور ما، تک رقمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت گفت: با حمایت های مردم و تلاش های شبانه روزی نیروهای بهداشتی و درمانی، بیماری کرونا در ایران کنترل و مهار شده و بیش از دو هفته است که آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در کشور ما، تک رقمی است.