یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه ها در گزارشی اعلام کردند: دو بیمار مشکوک به آبله میمونی در افغانستان شناسایی شده اند. گفته شده هر دو مورد شناسایی شده در ولایت نیمروز ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو بیمار مشکوک به آبله میمونی در افغانستان گزارش شده است.

وب‌گاه الف

مسوول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: افراد مشکوک و دارای علائم آبله بویژه دانه‌های پوستی حاوی مایع تا زمان مشخص شدن نتیجه نهایی آزمایش تشخیص آبله مرغان یا میمون در منزل قرنطینه بمانند.

وب‌گاه الف

شماری از کارشناسان بیماری‌های عفونی در کشورهای مختلف از سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دولت ها درخواست کرده‌اند که اقدامات بیشتری در برابر بیماری آبله میمونی انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شماری از کارشناسان بیماری‌های عفونی در کشورهای مختلف از سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دولت ها درخواست کرده‌اند که اقدامات بیشتری در برابر بیماری آبله میمونی انجام دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد اگر در همین مقطع کنونی اقدامات لازم انجام شود، می‌توان آبله میمونی را مهار کرد.

خبرگزاری تسنیم

در مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت قطعنامه‌ای به بحث گذاشته شد که طی آن از این سازمان درخواست پیگیری وضعیت سلامت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تلاش برای رفع مشکلات و گزارش اقدامات در مجمع عمومی بعدی صورت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کشورمان برای صادرات چهار میلیون دُز واکسن کرونا خبر داد و گفت: نخستین محموله از واکسن صادراتی ایران به کشور ونزوئلا صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 4 سال گذشته تاکنون، دانشمندان خطر بیماری آبله میمون را حداقل 5 بار هشدار داده بودند. اما کسی به آن توجه نکرد.

خبرگزاری تسنیم

شیوع آبله میمونی در بیش از 20 کشور جهان، نگرانی‌هایی برای مقامات بهداشتی کشورها و مردم ایجاد کرده اما روش‌هایی برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

طبق گفته مقامات سازمان جهانی بهداشت تاکنون بیش از 200 مورد ابتلا به بیماری آبله میمون به این سازمان گزارش شده است.

وب‌گاه منیبان

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن فلج اطفال به دلیل احتمال آلودگی کشورها به این ویروس برای حجاج ایرانی ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن فلج اطفال به دلیل احتمال آلودگی کشورها به این ویروس برای حجاج ایرانی ضروری است.