یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

کشت توتون در زمین‌های کشاورزی یک اقتصاد ناپایدار است که سبب تهدید امنیت غذایی می‌شود. امروزه جهان با تهدید امنیت غذا رو برو است؛ درحالیکه صنایع دخانی برای تولید توتون مورد نیاز درحال استفاده از بهترین زمین‌های کشاورزی هستند و آبی که باید برای تولید محصولات استراتژیک استفاده شود، برای آبیاری توتون صرف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی نزدیک به 200 مورد ابتلا به بیماری آبله میمون در بیش از 20کشور دریافت کرده است.

وب‌گاه فرارو

آبله میمون به طور معمول یک عفونت ویروسی خفیف بومی کشور‌های آفریقایی است، اما گسترش آن به کشور‌های غیربومی مانند اروپا و ایالات متحده نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. تاکنون بیش از 200 کشور این عفونت را تایید کرده‌اند و حدود 20 کشور نیز موارد مشکوک داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته 545 هزار و 491 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار و 341 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

جلسه کاری وزیر امور خارجه با دیپلماتهای کشورمان در نمایندگی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی نزدیک به 200 مورد ابتلا به بیماری آبله میمون در بیش از 20 کشور دریافت کرده است.

خبرگزاری دانا

جلسه کاری وزیر امور خارجه با دیپلمات‌های کشورمان در نمایندگی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد.

خبرگزاری مهر

جلسه کاری وزیر امور خارجه با دیپلماتهای کشورمان در نمایندگی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه کاری حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با دیپلماتهای کشورمان در نمایندگی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ایالات متحده، واکسن Jynneos که به صورت دو دُز و به فاصله چهار هفته تجویز می‌شود، مجوز پیشگیری از آبله و آبله میمون در بزرگسالان را دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با بیان اینکه در 10سال گذشته شاهد رشد 57 درصدی مصرف قلیان در زنان بوده ایم، گفت: مجلس مالیات سیگار را تعیین تکلیف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 6 بیمار مشکوک به آبله میمون در کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در هفتاد و پنجمین مجمع جهانی سلامت با اعتراض به تحریم های آمریکا علیه کشورها گفت: تحریم های بانکی و مالی یکطرفه آمریکا تلفات بسیاری را در حوزه سلامت جهانی موجب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتراض به تحریم‌های آمریکا علیه کشورها، گفت: تحریم‌های بانکی و مالی یک‌طرفه آمریکا تلفات بسیاری را در حوزه سلامت جهانی موجب شده است.