سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) به سران جهان هشدار داده است که همه گیری کرونا "اصلا به نقطه پایان نزدیک نیست."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سید علیرضا ناجی در خصوص سویه اُمیکرون بیان کرد: همانطور که می‌دانید واریانت اُمیکرون در سراسر جهان گردش بسیار بالایی دارد و در مقابل واریانت دلتا رقابت شدیدی داشته و احتمال می‌رود که در یکی دو هفته آینده واریانت اُمیکرون جایگزین دلتا شود. اُمیکرون واکسن گریز است وی افزود: این واریانت شامل خصوصیاتی از جمله بیماری زایی بالا، انتشار بسیار سریع و واکسن...

خبرگزاری دانا

رژیم صهیونیستی تزریق دوزهای تقویتی به کودکان 12 ساله را شروع کرده است و سازمان غذا و داروی ایالات متحده در اوایل این ماه اجازه استفاده از سومین دوز واکسن فایزر را برای کودکان 12 تا 15 ساله صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار نسبت به بی‌خطر جلوه دادن سویه اومیکرون ویروس کرونا گفت: تا پایان همه‌گیری کرونا، مسیری طولانی در پیش است.

خبرگزاری دانا

آمار رسمی نشان می‌دهد که طی روز سه‌شنبه حدود نیم میلیون نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده‌آند.

خبرگزاری تسنیم

مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: شواهدی مبنی بر نیاز کودکان و نوجوانان سالم به دوز تقویتی واکسن کرونا (دوز سوم) وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: شواهدی وجود ندارد که نشان دهد تزریق دُز یادآور واکسن کرونا برای کودکان و نوجوانان سالم ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به خطر سویه امیکرون کرونا و لزوم تزریق دز سوم واکسن جهت مقابله با این بیماری، گفت: معتقدیم که واکسن های تولید داخل در ایران واکسن های بسیار موثر و خوبی هستند و برای غلبه بر سویه اُمیکرون، باید حتما توسط دُز سوم چه واکسن داخلی و چه خارجی، خود را ایمن کنیم.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) به سران جهان هشدار داده است که همه گیری کرونا "اصلا به نقطه پایان نزدیک نیست."

خبرگزاری مهر

وزارت بهداشت، به مناسبت بیست و نهم دی، روز ملی هوای پاک در بیانه ای بر لزوم اجرای صحیح قانون هوای پاک در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز ملی هوای پاک در بیانیه‌ای بر لزوم اجرای صحیح قانون هوای پاک در کشور تاکید و اعلام کرد: هزینه‌های مرگ ناشی از آلودگی هوا در کشور بالغ بر 7 میلیارد دلار برآورد شده است.

خبرگزاری ایسنا

محققان کشورمان در یک پژوهش مربوط به حوزه آلودگی‌های زیست‌محیطی، آلودگی هوای استان زرخیز خوزستان را به یک آلاینده مهم، یعنی دی‌اکسید نیتروژن بررسی کرده و بر لزوم توجه ویژه به آن، تأکید کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلبرت بورلا، رئیس شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا طی سال‌های آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کووید19 گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا و استفاده از ماسک می‌تواند موجب کاهش نگرانی‌ها شود و کشور را از پیک اومیکرون عبور دهد.