سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موفق به توسعه یک سیستم هوش مصنوعی شدند که با استفاده از اسکن چشم بیمار می‌تواند افراد در معرض خطر بیماری‌های قلبی را شناسایی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: آزمایش بالینی واکسن رازی کووپارس روی دو گروه سنی کودک 7 تا 11 و 12 تا 18 ساله به زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست گروه دارویی برکت با سازمان جهانی بهداشت جهانی به منظور ثبت جهانی واکسن کوو ایران برکت برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در صورتی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اید و به گونه اومیکرون ویروس کرونا آلوده شده‌اید، علائمی مانند خارش گلو را تجربه می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: موارد ابتلا به "زیرسویه اُمیکرون" در بسیاری از کشورها رو به افزایش است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: موارد ابتلا به "زیرسویه اُمیکرون" در بسیاری از کشورها رو به افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اردکان از لحاظ رنگ بندی کرونایی نخستین شهرستان قرمز کشور شناخته شد و علت آن تداوم شیوع کرونا و افزایش موارد ابتلای مردم به این ویروس و گسترش سویه اُمیکرون است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

خبرگزاری میزان

در نشست مشترک فراکسیون‌های زنان و دیپلماسی سلامت مجلس با وزیر بهداشت مقرر شد کارگروهی مشترکی میان مجلس و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف ماده 27 تشکیل شود و عین اللهی در پی تاکیدات اعضای فراکسیون زنان بیان کرد که بحث جمعیت جزو اولویت‌های وزارتخانه قرار دارد و و همچنین موضوع سرطان‌های شایع در زنان را در طرح عدالت و تعالی سلامت جزو برنامه هایشان قرار خواهد داد.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهرام عین الهی وزیر بهداشت در نشست مشترک فراکسیون‌های زنان و دیپلماسی سلامت مجلس گفت: در تلاش برای اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت هستیم و بحث سرطان‌های شایع در زنان را در این طرح جزو برنامه‌های خود قرار می‌دهیم.

خبرگزاری دانا

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: نگاهی به عملکرد اومیکرون نشاندهنده این است که با چه خطری مواجه هستیم؛ لذا بهتر است که مسئولان نظام آموزشی در آموزش حضوری دست به عصا راه بروند؛ چون با ساده انگاری شمار مبتلایان به اومیکرون در یک ماه آتی در کشور میلیونی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان جهانی بهداشت در تازه‌ترین بیانیه خود هشدار داد، این که فرض کنیم سویه امیکرون، پایان بازی کووید است خطرناک است و ممکن است سویه های بیشتری در آینده شکل بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با ادامه تاخت و تاز کرونا در آمریکا، الزام اجرای شیوه‌نامه‌های کرونایی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی این کشور یک ماه دیگر تمدید شد.