سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کودکان انگلیسی با گذشت نزدیک به دو سال از همه‌گیری کرونا «اضطراب» را به عنوان واژه سال 2021 انتخاب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و سلامت اجتماعی تاکید کرد مردم باید برای حفظ سلامتی در سالمندی، سبک زندگی خود پیش از ورود به این دوره تغییر دهند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید محققان نشان می‌دهد دز چهارم واکسن کرونا که در برخی نقاط دنیا به صورت آزمایشی تزریق شده است، دفاعی محدود در مقابل سویه اومیکرون ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کووید19 گفت: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد واکسن‌های موجود در کشور می‌توانند از مردم مقابل سویه‌های جدید از جمله اومیکرون محافظت کنند، به عبارتی واکسن‌ها سطح آنتی بادی بالایی تولید می‌کنند و می‌توانند از شدت گرفتن این سویه کرونا جلوگیری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و سرپرست مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت از ترسیم نقشه شنوایی کشور، سلامت شنوایی در ایران و کشورهای منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و سرپرست مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت از ترسیم نقشه شنوایی کشور، سلامت شنوایی در ایران و کشورهای منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و سلامت اجتماعی تاکید کرد مردم باید برای حفظ سلامتی در سالمندی، سبک زندگی خود پیش از ورود به این دوره تغییر دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکی از آن است که امسال 10 هزار و 508 مورد ابتلا به بیماری سالک در کشور ثبت شده و کنترل این بیماری نیازمند همکاری های بین بخشی است.

وب‌گاه عصر ایران

20 درصد از مرگ های بیماران دیابتی، 22 درصد سرطان‌ها و 22 درصد مرگ های به دلیل ایسکمیک قلبی منتسب به آلودگی هوا و ذرات با اندازه 2.5 میکرون اعلام شده است.

وب‌گاه الف

خوزستان رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در ایران گفت: تعداد کل مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا به علت ذرات معلق 2.5 در کشور در سال گذشته 11 هزار و 129 نفر اعلام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت به مناسبت روز ملی هوای پاک در بیانیه‌ای بر لزوم اجرای صحیح قانون هوای پاک در کشور تاکید و اعلام کرد: هزینه‌های مرگ ناشی از آلودگی هوا در کشور بالغ بر 7 میلیارد دلار برآورد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر رغم اینکه براساس قانون هوای پاک 23 دستگاه متولی اجرای این قانون و تأمین هوای مطلوب برای زندگی افراد جامعه و مقابله با آلاینده‌های هوا هستند، اما چرخ قانون هوای پاک بد جور لنگ می‌زند.

خبرگزاری دانا

یک متخصص عفونی گفت: باید در مقابل سویه اومیکرون آمادگی همه جانبه داشته باشیم که ممکن است بر اساس هشدارهای سازمان جهانی بهداشت این سویه به یکباره فاجعه آفرین باشد و اگر دانش آموزان در مدارس پروتکل ها را رعایت کنند، می توان بدون هیچ خطری افت تحصیلی را جبران کرد و باید در این رابطه اولیاء یاری کنند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: 15 تا 20 درصد دانش آموزان اختلالات اسکلتی و عضلانی دارند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جان‌باختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.