سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید محققان دانشگاه ییل نشان می‌دهد قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض ازن، منجر به زوال شناختی سالمندان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه گفت ویروس کرونا هرگز به طور کامل از بین نمی‌رود و در عوض به شکل یک بیماری بومی در گردش خواهد بود.

خبرگزاری دانا

نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه گفت ویروس کرونا هرگز به طور کامل از بین نمی‌رود و در عوض به شکل یک بیماری بومی در گردش خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«ملیتا ووجنوویچ» نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه گفت نحوه پیشرفت همه‌گیری کرونا نشان می‌دهد که ویروس هرگز به طور کامل از بین نمی‌رود و در عوض به شکل یک بیماری بومی در گردش خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت دو روش جدید برای درمان کرونا را تایید کرد.

خبرگزاری ایسنا

سلول‌های بنیادی، قابلیت‌های بسیاری دارند که آنها را به عوامل مهمی در مقابله با کووید -19 تبدیل می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه در هر یک از شهرهای تبریز، یزد و شهرکرد یک فوتی به علت امیکرون گزارش شده است و یک مورد هم بیمار بد حال در اهواز بستری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 گفت: پیرو سیاست مدیریت کلانشهر تهران مبنی بر زیست پذیری مطلوب شهر و ارتقا سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی و با توجه به افتتاح و فعالیت خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 13، این منطقه به عنوان کاندید شهر سالم در پایتخت انتخاب و در شبکه ملی شهر‌های سالم در ایران ثبت شد. او افزود: در راستای برنامه "شهرسالم" سازمان جهانی...

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 با اشاره به انتخاب منطقه 13 به عنوان نامزد شهر سالم در پایتخت، از ثبت نام این منطقه در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران "دانشگاه کینگز لندن" در بررسی جدیدی نشان داده‌اند که چاقی می‌تواند بر آناتومی قلب کودکان تاثیر بگذارد و رشد طبیعی آنها را مختل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فروش بازار کتاب انگلیس در سال 2021 با وجود تعطیلی‌های سراسری ناشی از شیوع کرونا به بالاترین حد خود در یک دهه گذشته رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ویژگی‌های سویه اومیکرون ویروس کرونا گفت: عدم تزریق واکسن کرونا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باعث ایجاد جهش‌های جدید در ویروس می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا به نقل از پایگاه خبری ساینس، نوشت: مطالعات جدید محققان دانشگاه اوزاکا در ژاپن با بررسی بهبودیافتگان سکته مغزی نشان می‌دهد نوشیدن حداقل هفت فنجان چای سبز در روز، خطر مرگ به هر دلیل را تا 62 درصد کاهش می‌دهد.

خبرگزاری دانا

مقام‌های فرانسوی اعلام کردند که روز جمعه دست کم 330 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید محققان دانشگاه اوزاکا در ژاپن با بررسی بهبودیافتگان سکته مغزی نشان می‌دهد نوشیدن حداقل هفت فنجان چای سبز در روز، خطر مرگ به هر دلیل را تا 62 درصد کاهش می‌دهد.