سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 330 هزار فرانسوی فقط در یک روز به کرونا مبتلا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا به نقل از پایگاه خبری هلث، نوشت: مطالعات جدید نشان می‌دهد احتمال انتشار ویروس توسط مبتلایان فاقد علامت اومیکرون، بیشتر از مبتلایان به سویه‌های دیگر کرونا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان مرکز تحقیقات فرد هاچینسون در واشینگتن تحقیقاتی را آغاز کردند که نشان می‌دهد احتمال انتقال ویروس از مبتلایانِ فاقد علامت اومیکرون، بسیار بیشتر از گونه‌های دیگر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد احتمال انتشار ویروس توسط مبتلایان فاقد علامت اومیکرون، بیشتر از مبتلایان به سویه‌های دیگر کرونا است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بحبوحه افزایش پذیرش مبتلایان به کووید -19 در بیمارستان‌ها استفاده از دو روش درمانی جدید را توصیه کرد.

خبرگزاری دانا

بهرام دارایی گفت: با توجه به منابع داخلی، وارداتی و ذخایری که در اختیار داریم برای ادامه واکسیناسیون در کشور مشکلی نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

چندین میلیون دز واکسن آسترازنکا برای ادامه روند واکسیناسیون و تزریق به افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند تهیه شده است و باز هم درخواست داده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: وزارت بهداشت چندین میلیون دز واکسن آسترازنکا برای تزریق نوبت‌های دوم و سوم تهیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، سالانه 700 هزار نفر بر اثر بیماری‌هایی که به وسیله حشرات جابه‌جا می‌شوند، جان خود را از دست می‌دهند که بیش از نیمی از این آمار، مربوط به مالاریاست که توسط «پشه‌های آنوفل» جابه‌جا و حمل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته علمی کووید19 بار دیگر نسبت به پیک اومیکرون در کشور طی 2 تا 3 هفته آتی هشدار داد و گفت: با توجه به شیوع بالای این سویه جدید کرونا در کشورهای همسایه باید احتیاط‌های لازم را همچنان انجام دهیم و نباید به بهانه تعداد کم افراد مبتلا، بستری و مرگ و میر دچار ساده‌انگاری شویم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و عضو جمعیت مبارزه با دخانیات ایران نمایندگی قم با انتقاد از تابلوهای تبلیغاتی دخانیات در سردربرخی واحدهای صنفی، گفت: تبلیغات مصرف دخانیات خلاف قانون است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«مسعود مردانی» با اشاره به اینکه آن چیزی که تا به حال در کشور در مورد اومیکرون مشاهده شده موارد خیلی خفیف بوده که با ضعف و سستی و علائم سرماخوردگی معمولی همراه است، عنوان کرد: ولی یک نکته مهم این است که سرعت انتقال آن برق آساست، چنانکه در اتحادیه اروپا در عرض یک هفته 10 میلیون مورد جدید گزارش شد.