سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با سبقت گرفتن سویه اُمیکرون از دیگر سویه‌های کروناویروس همچون آلفا، بتا و دلتا در سراسر جهان، مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه کرده است که افراد محتاط باشند زیرا این سویه به طور موثر بین مردم منتقل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: ایران سه سال متوالی هیچ مورد بومی مالاریا را ثبت نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل سازمان جهانی بهداشت ضمن تمجید از ایران به دلیل مهار مالاریا گفت: ایران سه سال متوالی هیچ مورد بومی مالاریا را ثبت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وی همچنین در مورد این پرسش که آیا همه در نهایت به اُمیکرون آلوده می‌شوند، گفت: اُمیکرون از نظر میزان گردش از دلتا پیشی می‌گیرد و به طور اثرگذاری بین مردم شیوع پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت گفت: افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، میانسالان، افرادی که واکسینه نشده‌اند ممکن است به دنبال ابتلا به امیکرون به نوع شدید بیماری دچار شوند.

خبرگزاری ایسنا

با سبقت گرفتن سویه اُمیکرون از دیگر سویه های کروناویروس همچون آلفا، بتا و دلتا در سراسر جهان، مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه کرده است که افراد محتاط باشند زیرا این سویه به طور موثر بین مردم منتقل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گرچه هنوز راه درازی برای تعریف مجدد کرونا به عنوان یک بیماری اندمیک در پیش است؛ مقامات بهداشت هشدار می‌دهند حتی اگر کووید 19 وارد این مرحله شود، همچنان برای برخی افراد کشنده خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - آخرین تغییرات در نقشه رنگ بندی شهرستان‌های کشور براساس روند میزان بستری نشان می دهد که رنگ نارنجی به نقشه بازگشته و افزایش موارد بستری، زنگ خطری برای شکل‌گیری موج ششم است به گونه ای که اکنون 403 شهرستان در وضعیت آبی، 44 شهرستان زرد و یک شهرستان نارنجی است.

خبرگزاری دانا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: جهان در موضوع همه گیری کووید -19 در وضعیت حساسی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: جهان در موضوع همه گیری کووید -19 در وضعیت حساسی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر بخش اروپای سازمان جهانی بهداشت گفت: سویه اومیکرون کرونا فصل جدیدی را در همه‌گیری این ویروس باز کرده و می‌تواند به پایان آن منجر شود.

وب‌گاه الف

زیرسویه BA.2 که با عنوان "اومیکرون پنهان‌کار" نیز معروف شده است، در نوامبر سال گذشته شناسایی شد؛ ولی در هفته‌های اخیر بسیار گسترش یافته و باعث نگرانی‌هایی در سطح جهان شده است.

خبرگزاری ایسنا

بررسی‌های مطالعات انجام‌شده در مورد مسمومیت متانول در دوران کرونا نشان داد که شیوع کرونا، گسترده‌ترین مسمومیت با متانول را در دهه‌های اخیر، در سراسر ایران و جهان ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زیرسویه BA.2 که با عنوان "اومیکرون پنهان‌کار" نیز معروف شده است، در نوامبر سال گذشته شناسایی شد؛ ولی در هفته‌های اخیر بسیار گسترش یافته و باعث نگرانی‌هایی در سطح جهان شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهرن - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کووید19 گفت: سویه اومیکرون به هیچ وجه با سویه‌های قبلی حتی دلتا قابل مقایسه نیست و در حال حاضر شاهد ابتلا و بستری تعداد زیادی از کودکان به این سویه در بسیاری کشورها هستیم.