سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته بین‌المللی المپیک در بیانیه‌ای شرط حضور ورزشکاران در المپیک پکن را 2 آزمایش منفی کرونا عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور، مصوبه مربوط به صدور مجوز امضای اسناد مربوط به موافقتنامه وام دوم بانک جهانی برای مقابله با شیوع ویروس کوید 19 و تأمین مالی اقلام تجهیزات پزشکی و بهداشتی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سویه جدید که از آن به عنوان «دلتاکرون» یاد می شود توسط لئونیدوس کوسترریکیس استاد و سرپرست گروه دانشمندان آزمایشگاه بیوفناوری و ویروس‌شناسی مولکولی دانشگاه قبرس، شناسایی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور اعلام کرد اومیکرون در هشت کشور آفریقایی که محدودیت سفر به این کشورها اعلام شده بود در شرایط کنترلی قرار دارند و برای همین محدودیت این کشورها برداشته شد.

خبرگزاری تسنیم

زمزمه‌های بازگشایی کامل مدارس جدی‌تر شده و وزیر کشور در اینباره گفته است: لذا مانعی برای بازگشایی وجود ندارد و همانطور که پیشتر تصمیم گرفته شده به صورت قاطع باید بازگشایی مدارس انجام شود.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با اشاره به آمار بالای تزریق واکسن در افراد بالای 12 سال کشور، گفت: دلیلی برای عدم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در کشور وجود ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت، پیدایش سویه جدید دلتاکرون کووید -19 را که گفته می‌شود ترکیبی از سویه‌های دلتا و اومیکرون است، رد و تاکید کردند: این شناسایی به احتمال زیاد نتیجه یک خطا در طول توالی‌یابی ژنتیکی این سویه است.

وب‌گاه تابناک

وزیر کشور بیان کرد که محدودیت های سفر با کشورهای همسایه حذف شده، اما محدودیت های کشورهای اروپایی برقرار است، همچنین با توجه به دریافت واکسن کرونا از سوی اکثر دانش آموزان، برای بازگشایی مدارس هیچ مانعی وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

تردد در مرزهای زمینی تنها با رعایت پروتکلهای بهداشتی، تزریق واکسن و داشتن تست پی سی آر منفی امکان پذیر است و گزارش‌های جلسه امروز از ارزیابی مرزها نشان داد که رعایت موارد باید بیشتر شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: درباره کلاس‌های دانشگاه‌ها منعی برای برگزاری وجود ندارد، البته باید کار با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشت تردد در مرزهای همسایه به حالت عادی خبر داد و گفت: منعی برای برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها وجود ندارد و این کار با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر کشور نحوه برداشته شدن محدودیت سفر به کشورهای همسایه و همچنین بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور نحوه برداشته شدن محدودیت سفر به کشورهای همسایه و همچنین بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات تاریخ و اخلاق پزشکی گفت: تدوین اولین دایره المعارف اخلاق پزشکی جامع اسلامی با همکاری متخصصان بین المللی و اندیشمندان ایرانی و خارجی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمهوری اسلامی ایران از سال 1389 به عضویت انجمن بین المللی خون های نادر دنیا درآمده و ایران تنها کشور اسلامی و کشورهای منطقه مدیترانه شرقی (امرو) عضو این انجمن است که دارای برنامه خون های نادر است.