سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مطلوب نبودن استقبال از واکسیناسیون، خطر سویه اومیکرون کمتر از دلتا نیست و فعال شدن هفت مرکز خدمات جامع سلامت قم برای واکسیناسیون کرونا در شیفت عصر، از مهم‌ترین اخبار کرونایی هفته گذشته در استان قم می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: شیوع گونه جدید ویروس کرونا با نام اومیکرون ناشی از مجموع عوامل مختلف از جمله قابلیت ویروس در اتصال به سلول و فرار از ایمنی، امکان تکثیر آن در دستگاه تنفس فوقانی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه همگان بر این باورند که سویه امیکرون کشنده نیست ولی به تازگی اپلیکیشن «ماسک» در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع موج ششم کرونا در کشور هشدار داده است

وب‌گاه عصر ایران

نباید به اشتباه میزان بستری و مرگ و میر این سویه ناچیز گرفته شود، آمار ابتلا به اومیکرون می تواند بصورت موشکی افزایش یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع انگلیس روز جمعه اعلام کرد استقرار نیرو‌های نظامی در بیمارستان‌های این کشور را شروع کرده است. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این وزارتخانه اعلام کرد با توجه به کمبود کادر درمان در انگلیس دویست نیروی نظامی برای کمک به «خدمات ملی سلامت» در لندن اختصاص یافته است. «ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس درباره استقرار نیرو‌های ارتش در بیمارستان‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع انگلیس روز جمعه اعلام کرد استقرار نیروهای نظامی در بیمارستان‌های این کشور را شروع کرده و 200 نیروی نظامی برای کمک به «خدمات ملی سلامت» در لندن اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از تصویب اعطای وام 90 میلیون دلاری به ایران در بانک جهانی برای مقابله با بیماری کرونا با وجود مخالفت آمریکا و لابی رژیم صیهونیستی خبر داد.

وب‌گاه الف

هر هفته سویه‌های تازه ویروس کرونا شناسایی می‌شوند و بسیاری از آن‌ها پدیدار و سپس به‌سرعت ناپدید می‌شوند. برخی دیگر هم می‌مانند اما هرگز به طور گسترده شیوع پیدا نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: آمار هفتگی مبتلایان تازه به کرونا در جهان طی هفته گذشته به رکورد تازه‌ای رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از سی‌بی‌اس نیوز نوشت: هر هفته سویه‌های تازه ویروس کرونا شناسایی می‌شوند و بسیاری از آن‌ها پدیدار و سپس به‌سرعت ناپدید می‌شوند. برخی دیگر هم می‌مانند اما هرگز به طور گسترده شیوع پیدا نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در قاره آفریقا از مرز 10 میلیون نفر گذشت.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: آمار هفتگی مبتلایان تازه به کرونا در جهان طی هفته گذشته به رکورد تازه‌ای رسید.

خبرگزاری ایسنا

هر هفته سویه‌های تازه ویروس کرونا شناسایی می‌شوند و بسیاری از آن‌ها پدیدار و سپس به‌سرعت ناپدید می‌شوند. برخی دیگر هم می‌مانند اما هرگز به طور گسترده شیوع پیدا نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتیجه 2 مطالعه جدید نشان می‌دهد که قرار گرفتن در معرض سطوح ناسالم آلودگی هوا سالانه باعث مرگ 1.8 میلیون نفر در شهرهای سراسر جهان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داده است که نباید سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون را ملایم توصیف کرد چون به گفته این سازمان درحال گرفتن جان مردم در اطراف جهان است.