سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا اعلام کرد که در هفته‌های گذشته 59 درصد از موارد ابتلای جدید به کرونا در این کشور را ابتلا به سویه اومیکرون تشکیل داده در حالی که این عدد در هفته پیش از آن 23 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: یک تیم بین‌المللی از محققان موفق به شناسایی آنتی‌بادی‌هایی شدند که اومیکرون و سایر گونه‌های SARS-CoV-2 را خنثی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک تیم بین‌المللی از محققان موفق به شناسایی آنتی‌بادی‌هایی شدند که اومیکرون و سایر گونه‌های SARS-CoV-2 را خنثی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تیم بین‌المللی از محققان موفق به شناسایی آنتی‌بادی‌هایی شدند که اومیکرون و سایر گونه‌های SARS-CoV-2 را خنثی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: «دلمیکرون» در حد حرف است نه در مجامع علمی تایید شده و نه بطور رسمی در هیچ نقطه از جهان شناسایی شده است. کارشناسان برجسته بهداشت نیز به مردم توصیه کردند که به شایعات توجه نکنند و منتظر نظریه آژانس‌های بهداشت جهانی مانند سازمان جهانی بهداشت (WHO) یا مر کزکنترل و پیشگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که در حال حاضر در هیچ کجا وجود سویه «دلمیکرون» کجا تایید نشده است و اصلا چنین سویه‌ای وجود خارجی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: «دلمیکرون» در حد حرف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان این‌که هنوز سویه غالب در ایران، "دلتا" است، گفت: تعداد موارد ابتلا به اومیکرون در حال افزایش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد که موارد ابتلا به کرونا در 27 دسامبر به 26099 نفر رسید که این تعداد مبتلایان از 24 نوامبر تاکنون رکورد جدید به ثبت رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه در حال حاضر هنوز سویه غالب در ایران، دلتا است، گفت: در مورد عفونت‌های تنفسی، محدود کردن انتقال ویروس از یک منطقه به منطقه دیگر، غیرممکن است. در حال حاضر بیش از 100 کشور، سویه اویکرون را گزارش کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با اشاره به پیشنهاد واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 ساله از تأیید داروی "پکسلووید" در کمیته علمی کرونا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان این‌که هنوز سویه غالب در ایران، "دلتا" است، گفت: تعداد موارد ابتلا به اومیکرون در حال افزایش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر طلعت مختاری‌آزاد در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا اظهار داشت: اولین مورد سویه امیکرون که در ایران شناسایی شد، مسافری بود که از امارات آمده بود و سیستم کنترل امارات برای مسافران ورودی و خروجی، بسیار قوی است بنابراین یک مسافر می‌تواند در لحظه ورود، تست منفی کرونا داشته باشد، اما پس از چند روز و تکثیر ویروس، تست او، مثبت شود. وی...

خبرگزاری تسنیم

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران در اظهاراتی مدعی شده است که دولت سیزدهم نه‌تنها نقش خاصی در واردات و تسریع واکسیناسیون در کشور نداشته، بلکه با بی‌اعتنایی به دستاوردهای دولت روحانی در مذاکرات وین، مانع احیای برجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با اشاره به پیشنهاد واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 ساله از تأیید داروی "پسکلووید" در کمیته علمی کرونا خبر داد.