سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمیدرضا جماعتی در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه امیکرون از نظر سرایت زایی نسبت به ویروس دلتا تقریبا سه برابر سرایت زایی بیشتری دارد و حتی وقتی یک نفر مبتلا می‌شود می‌تواند ویروس را به 10 نفر دیگر هم انتقال دهد و سرعت تقسیم شدن به دوتا را تقریبا یک و نیم تا دو روز می‌تواند ادامه دهد و این سبب افزایش قدرت سرایت زایی این...

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - گرچه اکنون بیشتر مناطق کشور از نظر کرونایی رنگ آبی به خود گرفته اما به گفته ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، با انتشار سویه اومیکرون ویروس کرونا، ظرف چند هفته وضعیت کرونایی ممکن است به یک نقشه قرمز کرونایی تبدیل شود.

خبرگزاری دانا

نشانه های هر واریانت یا سوش کرونا با واریانت های دیگر متفاوت است؛ دانشمندان به تازگی در بررسی های خود به مهمترین علامت و شاخص واریانت اومیکرون را شناسایی و اعلام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت در راستای پشتیبانی فنی و عملیاتی خود از جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بحران کووید -19، تعداد دو میلیون تست خودکار استخراج اسید نوکلئیک را با حمایت مالی دولت آلمان خریداری و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اهدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت در راستای پشتیبانی فنی و عملیاتی خود از جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بحران کووید -19، تعداد 2 میلیون تست خودکار استخراج اسید نوکلئیک را با حمایت مالی دولت آلمان خریداری و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به همتایان خود در کشورهای جهان و تمامی مسیحیان به ویژه هم‌وطنان مسیحی تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد احتمال بستری شدن افراد مبتلا به سویه اومیکرون در بیمارستان ها بسیار کمتر از سویه قبلی دلتا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به همتایان خود در کشورهای جهان و همه مسیحیان به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد افرادی که هنگام راه‌رفتن فشار بیشتری روی زانو و لگن وارد می‌کنند، احتمالا در آینده به آرتروز مبتلا می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرفه، خستگی، احتماق، گرفتگی بینی و آبریزش بینی از علایم امیکرون هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوز تقویت‌کننده کووید 19 واکسن آسترازنکا در برابر امیکرون موثر است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت‌های هواپیمایی روز جمعه 1900 پرواز را به دلیل شیوع سویه اومیکرون کرونا در سرتاسر جهان لغو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:: یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا 31 دسامبر (10 دی ماه) محدودیت های مسافرتی موقت وضع شده به دلیل سویه اومیکرون ویروس کرونا برای هشت کشور آفریقایی را لغو خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه به ازای هر فرزند چند میلیون بدهیم، دردی را دوا نمی‌کند. خیلی از کسانی که از کشور رفتند، پول هم داشتند. چرا رفتند؟ چرا به چرایی این ماجرا فکر نمی‌کنیم؟ چرا در دانشگاه قبول می‌شوند ولی نمی‌روند؟ بنابراین با گذاشتن کارهای تشویقی و چند روز مرخصی (زایمان) بیشتر مشکلی حل نمی‌شود. سؤال در بحث جمعیتی درست نیست و جواب آن هم درست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه اصفهان گفت: برخی می‌گویند نباید با روسیه و چین تبادل داشته باشیم؛ دلیل ندارد با کافر معاملات انجام ندهیم.