سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از توقف تزریق واکسن کرونا در پایگاه‌های اورژانس خبر داد و علت این مسئله را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جانباختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جهان هرگز در تاریخ اخیر تا این حد درگیر مراحل فرآیند علمی نبوده است، در سال 2021 شاهد 10 پیشرفت برتر سلامت و پزشکی از جمله ابداع واکسن کرونا بودیم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که مرحله حاد همه‌گیری کرونا ممکن است سال آینده به پایان برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 60 درصد افراد بالای 18 سال جامعه دارای اضافه وزن و چاقی هستند و این عارضه در بزرگسالان روند افزایشی دارد.

خبرگزاری ایسنا

سلامت، ابعاد مختلفی دارد که توجه همزمان به همه آن‌ها می‌تواند تأمین‌کننده نیاز جوامع در این خصوص باشد. محققان کشور در این زمینه، نقش رفتارهای اجتماعی مطلوب را در ارتقای سلامت اجتماعی کشور ارزیابی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان آفریقای جنوبی دریافتند افرادی که به سویه اومیکرون ویروس کرونا آلوده شده‌اند، کمتر از سایرین مستعد ابتلا به سویه دلتا هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آکادمی پزشکی اطفال و انجمن بیمارستان‌های کودکان آمریکا، گزارش داد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین کودکان این کشور به شدت بالا رفته و در حال افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه بریگم یانگ دریافتند کودکانی که خواب کافی ندارند، در طول سال تحصیلی 2 کیلوگرم بیش از سایرین قند مصرف می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی به هموطنان توصیه کرد که حتما دز یادآور واکسن کرونا را بزنند و در این کار اصلا تعلل نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، گفت: مشتری خارجی برای واکسن رازی کوو پارس داریم و با آنها در حال مذاکره هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

دو هزار و 713 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تنها چند روز پس از اینکه سازمان جهانی بهداشت (WHO) آن را به عنوان یک نوع نگران کننده اعلام کرد - اولین مورد از نوع Omicron در ایالات متحده تایید شد. اکنون، داده‌های کنونی نشان می‌دهد که نوع Omicron ممکن است به زودی از دلتا به‌عنوان سویه غالب کووید در جهلن پیشی بگیرد.