سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

تولد کودکان سالم، تربیت صحیح و برنامه‌ریزی درست برای آینده فرزندان، و نگرانی از مهاجرت جوانان نخبه ایرانی، دغدغه استادی است که خود، پدر معنوی ده‌ها هزار کودکی است که به لطف خداوند و با کمک دانش او و همکارانش، سالم و سلامت پا به این جهان گذاشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سویه اومیکرون ویروس کرونا سریع‌تر از گونه دلتا در حال انتقال است و افراد واکسینه‌شده یا بهبودیافته از «کووید 19» را نیز درگیر این بیماری همه‌گیر می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه مواردی از ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا در کاخ سفید نیز مشاهده شده، گفت سویه اومیکرون در این کشور به سویه غالب تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بایدن که درباره وضعیت کرونایی آمریکا برای مردم این کشور سخنرانی می‌کرد، گفت سویه اومیکرون ویروس کرونا حتی به کاخ سفید نیز رسیده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به افزایش مبتلایان به سویه اومیکرون ویروس کرونا هشدار داد که طوفان جدید کرونا در راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفته می‌شود اومیکرون از قدرت سرایت بیشتری برخوردار است و احتمال لغو جشن کریسمس و قرنطینه سراسری در انگلیس را به رغم مقاومت دولت بوریس جانسون افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست بررسی عملکرد برنامه‌های این معاونت، گفت: باید سهم ایران در تحقیقات سلامت دنیا افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا در کشور انگلیس و ابتلای دسته جمعی کارکنان موسسات فرهنگی به این ویروس، بسیاری از موزه‌های لندن به ناچار تعطیل شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا «اومیکرون» در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا بسیار سریع در حال گسترش و چند برابر شدن است. برای مثال در ژاپن، ابتلای خوشه ای افراد در یک پایگاه ارتش به دستکم 180 مورد رسیده است. این در حالی است که بسیاری از کشورهای جهان در آستانه سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس در وضعیت هشدار بالا قرار گرفتند. بحران اخیر در جهان بر روی...

خبرگزاری تسنیم

یکی از عوامل شیوع کرونا، دورهمی‌های بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در محیط‌های سربسته است. شیرینی بلندترین شب سال را با دورهمی‌های کوچک تلخ نکنیم.

وب‌گاه عصر ایران

دو هزار و 835 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

ظرفیت تولید سالانه واکسن کووید -19 چین به 7 میلیارد دوز رسیده است و همچنین تا روز یکشنبه بیش از 2.68 میلیارد دوز واکسن در چین تزریق شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: احتمال اینکه افراد واکسینه‌شده یا بهبودیافته از کرونا مبتلا شوند یا دوباره بیمار شوند، افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

سویه جدید توانسته با موفقیت برخی واکنش های سیستم ایمنی بدن را کنار بزند و لذا دز تقویتی واکسن باید ابتدا افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف تر را هدف قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

نقشه کرونایی کشور که پیش از این قرمزرنگ بود؛ به رنگ آبی و زرد درآمده و آمار بستری‌های کشور نیز دارای روند نزولی است؛ اما چه شد که در عرض کمتر از دو ماه، این دستاورد بزرگ حاصل شد؟

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: جهان باید برای پایان دادن به همه گیری در سال 2022 متحد شود.