سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چند که مطالعات حاکی از اثرگذاری کرونا بر ابتلا و مرگ بیماری‌های پرخطر و مرگبار است اما متخصصان معتقدند که اظهارنظر در این‌باره زود است و نمی‌توان نظر قطعی در این‌باره داد.

وب‌گاه عصر ایران

اولین مورد ابتلا به اومیکرون در کشور 28 آذر ماه شناسایی و عبدلی دانشیار گروه ویروس‌شناسی پاستور از شناسایی اولین مورد ابتلا به اومیکرون در ایران خبر داده و تا امروز یک دی ماه موارد ابتلا به این ویروس به هشت مورد رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که تاکنون 1800 مورد مشکوک به امیکرون از سراسر کشور برای انجام آزمایش ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون 1800 مورد مشکوک به امیکرون از سراسر کشور برای انجام آزمایش برای ما ارسال شده است، افزود: فعلا هیچ کدام از این موارد تأیید امیکرون نگرفته‌اند؛ در صورت شناسایی مورد جدید و تأیید آن، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که تاکنون 1800 مورد مشکوک به امیکرون از سراسر کشور برای انجام آزمایش ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افراد بالای 18 سال که سه تا چهار ماه از زمان تزریق دز دوم آن‌ها گذشته است برای تزریق دز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت میگوید که سویه اومیکرون کرونا در بیش از 100 کشور جهان شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال افزایش نگرانی‌ها درباره موج جدید کرونا در اروپا، «جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام» که میزبان دو نماینده از سینمای ایران است برای دومین سال متوالی مجازی شد.

وب‌گاه عصر ایران

هدف ما از رصد، این است که جلوی انتشار ویروس را به سرعت بگیریم. دقت داشته باشید که تنها 3 هفته از شناسایی امیکرون در جهان می‌گذرد، اما تا این حد پیشرفته است، یعنی سرعت و قدرت انتقال آن بسیار بالاست.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس جدیدترین گزارش اپیدمیولوژیک هفتگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) سویه دلتای کروناویروس در بین نمونه‌های جهانی، ویروس غالب است اما موارد ابتلا به سویه امیکرون نیز در حال افزایش و خطرآفرین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوواواکس (Novavax) یک شرکت زیست‌فناوری مستقر در مریلند، که به توسعه و تجاری‌سازی واکسن‌های نسل بعدی برای بیماری‌های عفونی می‌پردازد، اعلام کرد که یک پرونده نظارتی را برای استفاده اضطراری واکسن کووید -19 به وزارت بهداشت و پیشگیری (MoHaP) امارات متحده عربی ارسال کرده است. استنلی ارک، مدیر اجرایی نوواواکس گفت: «ظهور سریع و گسترش مداوم انواع مختلف...

وب‌گاه عصر ایران

چندی قبل معاون وزیر اعلام کرد که جراحی قلب در ایران درحال از بین رفتن است و کسانی که باید دوره‌های فلوشیپ را بگذرانند، نیستند و به محض پایان تحصیل پزشکی، برای تخصص به خارج از کشور می‌روند (آغاز سونامی کمبود پزشکان).

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از پیداشدن سویه جدید ویروس «کووید19» موسوم به «اومیکرون» در کاخ سفید خبر داد. بایدن که درباره وضعیت کرونایی آمریکا برای مردم این کشور سخنرانی می‌کرد، گفت سویه اومیکرون ویروس کرونا حتی به کاخ سفید نیز رسیده است. به نوشته وبگاه «ریانووستی»، بایدن در این‌باره توضیح داد: «اومیکرون به راحتی منتقل می‌شود،...

خبرگزاری ایسنا

تولد کودکان سالم، تربیت صحیح و برنامه‌ریزی درست برای آینده فرزندان، و نگرانی از مهاجرت جوانان نخبه ایرانی، دغدغه استادی است که خود، پدر معنوی ده‌ها هزار کودکی است که به لطف خداوند و با کمک دانش او و همکارانش، سالم و سلامت پا به این جهان گذاشته‌اند.