سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جماعتی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا در حاشیه جلسه کمیته علمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باتوجه به اینکه در بیش از 89 کشور امیکرون تایید شده است و سازمان جهانی بهداشت هم این موضوع را اعلام کرده است اظهار داشت: لازم است رعایت پروتکل ها با همان جدیت قبل پیگیری شود و همان اقداماتی که در پیک‌ها داشتیم، باید با همان جدیت پروتکل‌های بهداشتی...

وب‌گاه عصر ایران

ما فرصت محدودی داریم چون هر 7 تا 8 سال میزان جمعیت مولد کمتر می‌شود و این روند تا 15 سال آینده ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با هشدار نسبت به شیوع تند سویه امیکرون کرونا، خواستار بازگشت محدودیت‌های کرونایی شد و گفت: بحث جدی است و اگر این اقدامات را انجام ندهیم، احتمالا طی سه تا چهار هفته آینده شاهد پیک امیکرون در کشورمان خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته بیش از 741 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین 7 هزار و 441 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حامد برکاتی در نشست توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزارت بهداشت، گفت: برای موضوع جمعیت همه باید تمام قد فعالیت کنند درغیر اینصورت جمعیت پیش رو قابل مدیریت نخواهد بود. الان هم دیر شده است و زمان خیلی خوبی نیست. او با اشاره به اینکه بر اساس آخرین سرشماری کشوری سال 1395 قاعده هرم جمعیتی کشور در حال کوچک شدن است، تصریح...

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری کشوری سال 1395، قاعده هرم جمعیتی کشور در حال کوچک شدن است، گفت: جمعیت باید مدیریت شود و ما در هشت سال فرصتی که داریم باید مشکل جمعیت را جبران کنیم.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) می‌گوید: سویه امیکرون از ویروس کرونا تاکنون در 89 کشور جهان شناسایی شده و موارد ابتلا به آن در مناطقی که این گونه شیوع یافته طی بازه‌ای یک و نیم تا سه روزه در حال دو برابر شدن است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به چالش‌های اجرای اجباری نسخه‌نویسی الکترونیک از اول دی‌ماه، گفت: وعده‌های سازمان‌های بیمه‌گر مبنی بر اینکه پرداخت‌ها به‌روز می‌شود، عملی نشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت، سویه امیکرون به سرعت در حال شیوع در کشورهایی است که بخش زیادی از جمعیت آنها با تکیه به کارزار واکسیناسیون در برابر بیماری «کووید 19» مصون شده بودند. با این حال هنوز مشخص نیست که شیوع سریع سویه امیکرون به مقاومت آن در برابر مصونیت ایجاد شده مرتبط است یا افزایش سطح واگیرداری ویروس. این در حالی است که این احتمال نیز...

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) می‌گوید: سویه امیکرون از ویروس کرونا تاکنون در 89 کشور جهان شناسایی شده و موارد ابتلا به آن در مناطقی که این گونه شیوع یافته طی بازه‌ای یک و نیم تا سه روزه در حال دو برابر شدن است.

خبرگزاری مهر

تبریز - دو روزی می شود که به لطف بارش برف شاهد آسمان آبی در تبریز هستیم ولی این وضعیت پایدار نبوده و با وارونگی هوا و فعالیت ناوگان فرسوده حمل و نقل بازهم شاهد آلودگی هوای این شهر خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در ستون اخبار ویژه خود از انتشار نقشه اهداف موشکی ایران در اسرائیل توسط تهران تایمز استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سویه جدید ویروس کرونا 70 برابر سریعتر از سویه دلتا شیوع پیدا می کند اما به اندازه سویه دلتا مرگبار نیست. و واکسن های سینوفارم، اسپوتنیک و جانسون مصونیتی در برابر آن ایجاد نمی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان در کره جنوبی یک فناوری جدید تشخیص مولکولی را ابداع کرده اند که می‌تواند ابتلا به امیکرون را در زمان تقریبی 20 تا 30 دقیقه تعیین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار لندن در این شهر به علت افزایش موارد ابتلا به امیکرون، وضعیت فوق العاده اعلام کرد.