سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر هلند قرنطینه سراسری را در این کشور اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«مارک روت» نخست وزیر هلند به طور رسمی اعلام کرد که به دلیل نگرانی از سویه اومیکرون، در دوره تعطیلات کریسمس قرنطینه سراسری در این کشور اعمال می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

این واکسن که با نام CovavaxTM شناخته می‌شود، نهمین واکسنی است که مجوز استفاده اضطراری سازمان جهانی بهداشت را دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار‌ها حاکی از آن است که 18 درصد جان‌باختگان تصادفات و سوانح ترافیکی، کودکان و نوجوانان زیر 18 سال هستند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت برای واکسن کرونای ساخته شده توسط شرکت آمریکایی نواواکس و موسسه سرم هند مجوز استفاده اضطراری صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا در مناطقی که ویروس اومیکرون گسترش دارد طی 1.5 تا 3 روز، دو برابر می‌شود.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: نوع امیکرون ویروس کرونا در 89 کشور گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت گفت گونه «امیکرون» در 89 کشور گزارش شده و تعداد موارد ابتلا در مناطقی که سرایت محلی را ثبت کرده‌اند، طی 1.5 تا 3 روز دو برابر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت (WHO) امروز (شنبه) اعلام کرد گونه «امیکرون» کرونا در 89 کشور گزارش شده و تعداد موارد ابتلا در مناطقی که سرایت محلی را ثبت کرده‌اند، طی 1.5 تا 3 روز دو برابر می‌شود. سازمان جهانی بهداشت در به روز رسانی اطلاعات خود اعلام کرد، امیکرون به سرعت در کشور‌هایی با سطح بالایی از ایمنی جمعیتی در حال گسترش است، اما مشخص نیست که آیا این...

خبرگزاری تسنیم

یک اپیدمیولوژیست با اشاره به اینکه محتمل است که کرونای "اومیکرون" به کشور وارد شده باشد، نسبت به طغیان مجدد کرونا در پی برگزاری دورهمی‌های شب یلدا هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت واکسن کرونای ساخته شده توسط انستیتو سرم هند و شرکت "نواوکس" را در فهرست مصرف اورژانسی خود قرار داد.

خبرگزاری ایسنا

هر ساله در تاریخ 18 دسامبر، "روز جهانی مهاجران" گرامی داشته می‌شود و امسال (2021) سازمان جهانی بهداشت به مناسبت این روز در طرحی با عنوان "برنامه سلامت و مهاجرت WHO" برای اولین بار مجموعه‌ای از استانداردهای جهانی سلامت را در حمایت از وضعیت سلامت مهاجران و پناهندگان ارائه کرده که در اختیار کارکنان بهداشتی کشورهای مختلف قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) "استفاده اضطراری" از واکسن نواواکس را برای مقابله با بیماری کووید -19 تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سویه جدید اومیکرون و ارتقای واکسن‌های کرونا، ماموریت ها در مریخ و ستاره‌ها، فیزیک ذرات و تلاش برای حفظ تنوع زیستی ازجمله موضوعاتی هستند که قرار است تحقیقات سال آینده میلادی را در عرصه علمی جهان تشکیل دهند.