سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانا

بالاخره شایعات پیرامون اومیکرون مدارس را به گونه ای نیمه رسمی به تعطیلی کشاند، این درحالیست که سازمان جهانی بهداشت در مورد بیماری زایی اومیکرون تردید دارد، اما متخصصان همه چیزدان وطنی از آن غولی خوف انگیز ساختند که باز مدارس را در اغما فرو برد!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: سویه امیکرون با سرعت بیشتری منتقل می‌شود، اثربخشی واکسن را ضعیف می‌کند اما موجب بروز علائم خفیف در بیمار می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: توصیه سازمان بهداشت جهانی این است که هر گونه برنامه ریزی برای توسعه نیروی انسانی حوزه سلامت حتما باید بر اساس استراتژی باشد.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک بررسی جهانی نشان می دهد: همه گیری کووید -19، 500 میلیون انسان را دچار فقر شدید کرده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: سویه امیکرون با سرعت بیشتری منتقل می شود، اثربخشی واکسن را ضعیف می کند اما موجب بروز علائم خفیف در بیمار می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر بهداشت ترکیه از ثبت 6 مورد از نخستین موارد ابتلا به اومیکرون در این کشور خبر داد که یک نفر از آنان در استانبول و موارد دیگر در ازمیر شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی از پزشکان می گویند هنوز خبری از ورود اومیکرون به کشور نیست اما تزریق واکسن و رعایت اصول بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه مقابله با کرونا و ویروس های جهش یافته این بیماری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت ترکیه از ثبت 6 مورد از نخستین موارد ابتلا به اومیکرون در این کشور خبر داد که یک نفر از آنان در استانبول و موارد دیگر در ازمیر شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز فصل سرما و افزایش احتمال انتقال کرونا در آمریکا، شمار قربانیان کووید -19 در ایالات متحده از 800 هزار نفر عبور کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که در جریان اوج همه گیری کرونا و به دلیل افزایش هزینه‌های بهداشتی، بیش از 500 میلیون نفردر سرتاسر جهان به سوی فقر شدید رانده شدند. بر اساس بیانیه مشترکی که توسط سازمان جهانی بهداشت و بانک جهانی منتشر شده، همه گیری کرونا، خدمات بهداشتی در سرتاسر جهان را با اختلال مواجه کرده و بدترین بحران اقتصادی را بعد از سال 1930...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عوارض خروج از کشور برای سال 1401 به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان می‌گویند که بعید است کووید -19 ریشه کن شود، اما جوامع در گذشته یاد گرفته اند که با بیماری‌ها زندگی کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس