سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با بیان اینکه تاکنون ابتلا به سویه امیکرون در کشور گزارش نشده است به شیوع این سویه در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سویه اومیکرون با سرعتی در حال انتشار است که با هیچ یک از سویه های قبلی قابل قیاس نیست. این سازمان خواستار استفاده از تمامی ابزارها برای جلوگیری از انتشار اومیکرون با توجه به نزدیک شدن تعطیلات پایان سال شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیلگران معتقدند گیشه جهانی در سال 2022 با عبور از بحران شیوع کرونا، به درآمد 33 میلیارد دلاری خواهد رسید.

وب‌گاه الف

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با بیان اینکه تاکنون ابتلا به سویه امیکرون در کشور گزارش نشده است از مشاهده این سویه در کشورهای همسایه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

متخصصان در روزهای اخیر یادآور می شوند که تاکنون اطلاعات اندکی از سویه امیکرون موجود است و تنها می‌دانیم که سرعت انتشار بیشتری دارد و علائم و عوارض آن فرق می‌کند و در مواردی خفیف تر است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - بنا به اعلام کارشناسان حوزه بهداشت و درمان با شیوع سویه جدید کرونا به نام «امیکرون» در جهان، احتمال ورود آن به کشورمان وجود دارد، اما در صورت رعایت توصیه های بهداشتی و تداوم واکسیناسیون عمومی (تزریق نوبت سوم) سرایت بیماری می تواند کمتر شده و مرگ و میر کاهش می یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: شواهد اولیه حاکی از آن است که واکسنهای کووید -19 ممکن است کمتر در برابر عفونت ناشی از سویه امیکرون و انتقال آن اثربخش باشد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: ممکن است واکسن های بیماری کووید -19 در برابر سویه امیکرون کمتر اثربخش باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبدا، محمد مهدی گویا افزود: واکسیناسیون نوبت سوم مکمل واکسیناسیون دو نوبت قبلی است و برای همه مردم کشور الزامی است که نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند. وی اظهار داشت: با تزریق نوبت سوم میزان ایمنی در برابر این ویروس در اکثریت قریب به اتفاق موارد به بالاتر از 90 درصد می رسد. گویا ضمن اعلام مراتب قدردانی خود از مردم بابت همکاری در کنترل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اهمیت واکسیناسیون نوبت سوم و تاثیر آن بر مهار سویه اومیکرون تاکید کرد و گفت: تزریق نوبت سوم واکسن ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا را به 90 درصد می رساند.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که سویه جدید کروناویروس موسوم به امیکرون با سرعت قابل توجهی رو به گسترش است.

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که سویه جدید کروناویروس موسوم به امیکرون با سرعت قابل توجهی رو به گسترش است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که سویه جدید کروناویروس موسوم به امیکرون با سرعت قابل توجهی رو به گسترش است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در برخی کلان‌شهرهای کشور، تاکید کرد: گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان در شرایط آلودگی هوا، تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند.