شنبه 8 اردیبهشت 1403

سازمان‌های مردم نهاد در بخش اقتصادی و گردشگری روانسر فعالیت کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سازمان‌های مردم نهاد در بخش اقتصادی و گردشگری روانسر فعالیت کنند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار روانسر گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص این شهرستان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصادی وگردشگری فعالیت کنند.

سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تاثیر گذاری فعالیت سمن ها در همه حوزه ها اعتماد و اعتقاد داریم و بسترهای لازم را برای فعالیت هرچه بهتر آنان فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سمن ها در روانسر از مرحله شکل گیری عبور کرده و در مسیر شناسایی مشکلات جامعه و کمک برای رفع آنها حرکت می‌کنند، افزود: قدردان فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان هستیم ضمن اینکه اقدامات مشارکتی آنان در بحران‌ها بویژه ویروس کرونا ستودنی است.

مصطفی زاده اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد در توسعه همه جانبه نقش بسزایی دارند و حضور آنها دو ویژگی خاص یعنی سرعت و نظارت را در پی دارد و به طور قطع برای توسعه و پیشرفت جامعه می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تقویت و حمایت از سمن ها بعنوان بازوان دولت باید مورد توجه باشد، گفت: این نهادها که از دل مردم و برای حل مشکلات با نیتی غیر انتفاعی وارد کار شده‌اند، می‌توانند در راه فرهنگ‌سازی و عرصه‌های دیگر نیز گام بردارند.

مصطفی زاده تاکید کرد: تا قبل از سال 94 تنها 2 سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت داشت اما در دولت تدبیر و امید این میزان به 10 مورد رسیده است.

فرماندار روانسر یادآور شد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد داشته ولی برای هدفمند کردن تصمیم گیری ها، مقوله آموزش این فعالان اجتماعی باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*