چهارشنبه 11 مهر 1403

سردار اسدی: به هرگونه حماقت دشمن پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سردار اسدی: به هرگونه حماقت دشمن پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز شرایط در کشورمان بهتر از گذشته است و شاهدیم که دشمنان و استکبار جهانی در طول 45 سال گذشته چه اقداماتی علیه کشورمان انجام...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز شرایط در کشورمان بهتر از گذشته است و شاهدیم که دشمنان و استکبار جهانی در طول 45 سال گذشته چه اقداماتی علیه کشورمان انجام دادند.

سردار اسدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهند اسلامی با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تقوای الهی از همه گردنه‌ها عبور کرده است، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است که زیر بار هیچ گونه حرف زوری نمی‌رود و بسیار توانمند شده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه امروز چهره کریه غرب و در راس آن آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی بر همگان بر ملا شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با قدرت این آمادگی را دارد که در صورت حماقت‌های غربی‌ها، پاسخ دندان‌شکنی به آنها بدهد.

وی در پایان با اشاره به نقش شهید «سید حسن نصرالله» در محور مقاومت گفت: شهید «سید حسن نصرالله» مجاهد قهرمانی است که در طول 30 سال گذشته هر لحظه با جنایتکاران صهیونیستی و استکبار جهانی در حال نبرد بود و خدمات شایانی به جهان اسلام کرد.