چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

هشدار سردار اشتری به دشمنان: رزمندگان ما با قدرت انتقام خواهند گرفت / دل مردم شاد خواهد شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار سردار اشتری به دشمنان: رزمندگان ما با قدرت انتقام خواهند گرفت / دل مردم شاد خواهد شد

ایسنا نوشت: مشاور ارشد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطمعنا دشمنان نظام اسلامی به هدفی نخواهند رسید و راه نورانی شهدا در ملت ما و همه آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در شهرستان محمودآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از دوران حیات ایشان می‌ترسد و این نشان می‌دهد راه شهید سلیمانی درست است و راهی است که مبارزه بی‌امان با ظلم و تروریسم بوده و هر کسی با این راه مخالف باشد با حاج قاسم و یاران او هم مخالف خواهند بود.

اعلام قاطعانه انتقام / سرلشکر سلامی: فکر نکنید ملت ایران دست بسته بوده است

کنایه سردار سپاه به آمریکا: در تلویزیون لبخند اما پشت صحنه در سر خود می زنند / داعش در قد و قواره ای نیست که به آنها پیام بدهیم

وی با اشاره شهادت تعدادی از زائرانی که عاشقانه به سمت مزار شریف حاج قاسم می‌رفتند گفت: این زائران را افراد بزدل و جیره‌بگیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رساندند. دیدیم که بعد از شهادت حاج قاسم مردم بیشتر در گلستان شهدای کرمان و مزار حاج قاسم حضور پیدا کردند. بعد از این انفجار هم مردم در استان‌های مختلف به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از این جنایت هولناک اعلام و مجدد با مقام معظم رهبری و راه شهدا بیعت کردند.

سردار حسین اشتری تصریح کرد: این پیام شهدا است که راه شهدا را با قدرت ادامه دهیم.

مشاور ارشد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمندگان ما و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن خواهد زد و انتقام شهدای مظلوم کرمان، شهید سید رضی و حاج قاسم سلیمانی را با قدرت خواهند گرفت و دل مردم از این انتقام سخت خوشحال خواهد شد. او ادامه داد: مطمعنا دشمنان نظام اسلامی به هدفی نخواهند رسید و راه نورانی شهدا در ملت ما و همه آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری اضافه کرد: امروز دشمن ضعیف شده و جمهوری اسلامی قدرتمند و آنان نمی‌توانند این قدرتی که طوفان الاقصی و فلسطینان دارند و نشان دادند را ببینند.

وی با اعلام اینکه فلسطینیان ضربه محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زده‌اند بنابراین آن‌ها در صدد جبران هستند و دیوانه‌وار اقداماتی انجام می‌دهند، اظهار کرد: مطمعنا با این حرکت‌ها جبهه مقاومت و به ویژه مردم فلسطین از راه خود دلسرد نمی‌شوند و جمهوری اسلامی ایران هر روز پیشرفت داشته و به قله خواهد رسید.

219218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1857043