پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی و سردار سرلشکر سلامی در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاه، عباس جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین سلامی گفت: برای 52 هزار نفر کسری مطلق مسکن داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار حسین سلامی گفت: برای 52 هزار نفر کسری مطلق مسکن داریم.

وب‌گاه عصر ایران

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، در پایان همایش دو روزه «دانشگاه سربازی» گفت: خانواده سربازان را یک روز در پادگان مهمان کنید تا فرزندان‌شان را ببینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خصوصیت پاسداران این است که در سیل، زلزله و کرونا اولین نفر وارد صحنه کمک به مردم می‌شوند و آخرین نفر هستند که از میدان خارج خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دانشگاه سربازی، از لباس جدید سربازی رونمایی کرد. منبع: خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوزستان دانشگاه استقامت ایران بود، گفت: خوزستان سرزمینی است که در آن، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، مشق شد و اینجا همه سیاست‌های استکبار دفن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند. ما در حال صعود هستیم و دشمنان به غروب شان نزدیک شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در عرصه‌های مختلف تخصصی وسعت پیدا کرده است و پاسخی مقتدرانه به تحریم‌های دشمن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد. وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شد ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد. فرمانده سپاه سلمان استان...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اربعین درگذشت سردار عابدین خرم، استاندار فقید آذربایجان شرقی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان لشگری و استانی و همرزمان و مردم غیرتمند تبریز برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی عصر شنبه در اجتماع زائران و مجاوران حضرت، ولی عصر (عج) در مراسم «حریفت منم» در مسجد جمکران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت، ولی عصر (عج)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و فلسفه ظهور، حکومت مستضعفان بر زمین است و از آن روزی که انقلاب اسلامی ایران با تدبیر امام خمینی (ره) درخشید؛ بیرق اسلام در جهان برافراشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات 11 اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی 22 بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.