پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات 11 اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی 22 بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای، جنگ شناختی، ایجاد فتنه‌های داخلی، توسعه و حمایت از تکفیری‌ها، ترور مقامات و دانشمندان برخی از اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌باشد که تاکنون با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ یک از آنها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز به سپاهی رسیدیم که اگر در میدان جنگ نظامی باشد، مطمئن هستیم پیروز خواهیم شد و اگر جنگ سایبری باشد در آن دشمن را شکست می‌دهیم و اگر جنگ کشتی‌ها باشد و کشتی‌های ما را بزنند، حتما به همان تعداد و حتی بیشتر از آن‌ها می‌زنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام فرمانده کل سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به پرتاب موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی شد.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به پرتاب موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز - یکشنبه - همزمان با چهل و پنجمین سال جشن انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافت.

وب‌گاه فرارو

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به خبر پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «ثریا» به مدار زمین واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به خبر پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «ثریا» به مدار زمین واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز با پرتاب موفق ماهواره به فضا برای اولین‌بار، یک ماهواره ایرانی به مدار 750 کیلومتری زمین رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز با پرتاب موفق ماهواره به فضا برای اولین‌بار، یک ماهواره ایرانی به مدار 750 کیلومتری زمین رسید. صبح امروز با پرتاب موفق ماهواره به فضا برای اولین‌بار، یک ماهواره ایرانی به مدار 750 کیلومتری زمین رسید. به گزارش عرشه آنلاین، این اتفاق عمر ماهواره را تا 10 سال افزایش خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران بامداد دیروز برای نخستین‌بار به‌صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه صهیونیست‌ها و مواضع داعش در دو منطقه اربیل عراق و ادلب سوریه اجرا کرد. این عملیات ترکیبی که با شلیک 24 فروند موشک همراه بود، شدیدترین حملات به مواضع داعش و صهیونیست‌ها در این مناطق توصیف شده است.

خبرگزاری دانشجو

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه هفته گذشته در هتل المپیک برگزار شد و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم حضور یافت و برای دقایقی با اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کادر فنی تیم صحبت کرد. در پایان این مراسم سردار سلامی هدایایی را برای اعضای تیم ملی فوتبال در نظر گرفت. طبق پیگیری ها وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای تیم ملی، به هر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران به اعضای تیم ملی فوتبال ایران مبلغ 15 الی 20 میلیون تومان اهدا کرد. فرمانده کل سپاه پاسداران به اعضای تیم ملی فوتبال ایران مبلغ 15 الی 20 میلیون تومان اهدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده کل سپاه پاسداران به اعضای تیم ملی فوتبال ایران هدیه نفیسی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران به اعضای تیم ملی فوتبال ایران هدیه نفیسی داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل سپاه پاسداران به اعضای تیم ملی فوتبال ایران هدیه نفیسی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنا نوشت: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه هفته گذشته در هتل المپیک برگزار شد.