شنبه 1 اردیبهشت 1403

سردار سلیمانی به جای پست و مقام نامزد گلوله ها شد / هنوز حساب خود را با آمریکا تسویه نکرده ایم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سردار سلیمانی به جای پست و مقام نامزد گلوله ها شد / هنوز حساب خود را با آمریکا تسویه نکرده ایم

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: استکبار باید تاوان گرفتن سرباز مطیع ولایت را بپردازد چرا که حاج قاسم بی وقفه در راه دفاع از انقلاب، اسلام و ولی خود شب و روز نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز امروز یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در استانداری برگزار شد، گفت: ما هنوز به خون شهید سلیمانی بدهکاریم و حساب خود را با دشمنان تسویه نکرده ایم، موشک باران پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی کوچک در مقابل جنایت آمریکا بود.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: استکبار باید تاوان گرفتن سرباز مطیع ولایت را بپردازد چرا که حاج قاسم بی وقفه در راه دفاع از انقلاب، اسلام و ولی خود شب و روز نداشت، در اخلاص حاج قاسم همین بس که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ایشان را تا رسیدن به عرش اعلی همراهی کردند. وی اظهار داشت: سردار سلیمانی به جای قبول پیشنهاد نامزد ریاست جمهوری نامزد گلوله ها و فدایی ملت شد و اندیشه و سلوک حاج قاسم چیزی جز تابعیت محض از ولی زمان نبود، بغض رهبر معظم انقلاب در فراق مالک اشتر خود نشان می دهد که امام خامنه ای مظلوم است. سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه حاج قاسم الگوی تمام و کمال مدیر جهادی بود و بصیرت شناسی و دشمن شناسی ایشان زبانزد است، تصریح کرد: امروز نباید قران سر نیزه ما را از قران ناطق منحرف کند، بصیرت یعنی جانباز صفین ممکن است قاتل حسین (ع) در کربلا شود. فرمانده سپاه البرز در خاتمه گفت: بصیرت یعنی اگر به موقع عمل نکردیم ممکن است امام امت به مسلخ برود اما سربازانی چون حاج قاسم به میدان آمدند تا شاهد این اتفاق نباشیم، ما هنوز انتقام خود را نگرفته ایم و دشمن باید بترسد و شب و رروز نداشته باشد. انتهای پیام /