یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استعدادیاب‌های چلسی در مسابقه مونزا - ناپولی در ورزشگاه بودند تا بازی ویکتور اوسیمن را از نزدیک تماشا کنند. ناپولی این مسابقه را 2 بر صفر باخت

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند.

وب‌گاه ورزش سه

استعدادیابهای چلسی در مسابقه مونزا - ناپولی در ورزشگاه بودند تا بازی ویکتور اوسیمن را از نزدیک تماشا کنند. ناپولی این مسابقه را 2 بر صفر باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعداد قهرمانی‌های کاپیتان بوسکتس در لالیگا به 9 رسید، ولی او نمی‌تواند هرگز به رکورد قهرمانی‌های لیونل مسی در لالیگا (10 قهرمانی) برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ادواردو کاماوینگا که در بازی برابر ختافه مصدوم شده بود، به‌موقع ریکاوری کرد و وارد فهرست رئال مادرید برای بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: عزل و حذف غیرقانونی من، به نوعی چرنوبیل فوتبالی بود.

وب‌گاه ورزش سه

تعداد قهرمانی های کاپیتان بوسکتس در لالیگا به 9 رسید ولی او نمی تواند هرگز به رکورد قهرمانی های لیونل مسی در لالیگا (10 قهرمانی) برسد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اشاره به دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت حتما حدس می‌زنند که چهارشنبه شب طرفدار کدام تیم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم سابق استقلال و تراکتور از این 2 باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارمند بازنشسته دولتی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را به دور دوم انتخابات - اولین دوره تاریخ کشور پس از عثمانی - کشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر روز گذشته زمانی که مشخص شد اردوغان نمی تواند پیروز دور اول انتخابات باشد، روحیه افراد فعال در کمپین انتخاباتی او در در مقر حزب عدالت و توسعه (AK Party) در استانبول، به طرز محسوسی ضعیف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جلسه نمایش فیلم 90 ساله «فردوسی» ساخته سپنتا گفته شد: این فیلم در دوره اول سینماسازی به عنوان فیلم نوروزی در سینما سپه نمایش داده شد و از نظر ژانر می‌توان آن را اولین فیلم تاریخ سینمای ایران دانست چون فیلمی است که فیلمنامه آن برای یک دوره تاریخی نوشته شده است.

وب‌گاه فرارو

لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسید. رقابت تنگاتنگ دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه دارد و همین مساله لیگ بیست‌ودوم را جذاب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

همان طور که پیش بینی نتیجه دور اول انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخت بود و تقریباً همه نظرسنجی ها ره به خطا بردند، نمی توان با قاطعیت از برنده دور دوم انتخابات که دو هفته دیگر برگزار می شود، سخن گفت.