یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

بیش از 100 نفر در شهر روتردام در جشن قهرمانی تیم فوتبال فاینورد دستگیر شدند.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه اینزاگی در واکنش به شایعات نارضایتی اینتر به انتخاب کلمنت تورپین به عنوان داور بازی برگشت اینترو میلان گفت که از این بابت مشکلی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادگستری هرمزگان اعلام کرد: حکم اعدام 5 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان اجرا شد.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرط‌بندی در فوتبال از زمان ما هم وجود داشت و به طور حتم همچنان هم این اتفاق در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان پیکان در نشست کمیته انضباطی خودروسازان حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم

صحنه‌های ترمیم شده فیلم «فردوسی» ساخته عبدالحسین سپنتا که توسط فیلمخانه ملی ایران مرمت شده همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در سالن فردوس موزه سینمای ایران نمایش داده شد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا در مصاحبه با TV3 کاتالونیا گفت که هیچ مشکلی برای تمدید با ژاوی ندارند و او ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه قضا از وجود اشکالات متعددی حقوقی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها و درنظر نگرفتن قوانین در قراردادهای ورزشی انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان به دلیل عدم هماهنگی بین عمل و سخنانش دچار کاهش اعتبار شده است و نمیتواند ترکیه را به سوی بهبود سریع اقتصادی سوق دهد.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه هشتگرد در یک گفت‌وگوی متفاوت به سوالات مختلفی درباره وضعیت روحانیت، حجاب، سلبریتی‌ها و برخی دیگر از مسائل اجتماعی و سیاسی پاسخ گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکه بعد از اینکه متوجه شد خمس سرمربی تیمی به اسم تراکتور است ابتدا تعجب کرد و سپس بلندبلند به اسم این باشگاه خندید. این موضوع خیلی سریع با واکنش هواداران تراکتور روبرو شده است. آن‌ها با هجوم بردن به صفحه اینستاگرام پیکه با گذاشتن تصاویر زیادی از تراکتور به همراه قلب، علاقه‌شان به این باشگاه را نشان دادند.

وب‌گاه فرارو

«عادل حق بین» ورزشکار رشته ورزشی کشتی پهلوانی به 3 سال محرومیت از فعالیت های ورزشی محکوم شد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس سابق فدراسیون فوتبال، بعد از برگزاری دادگاه شکایت از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، گفت و گویی مفصل با خبرنگاران انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «اتول سورون طهران الف 1» به کارگردانی شهروز دل افکار، «خوشدلان» به کارگردانی پریزاد سیف و «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای از دوم خرداد در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند. نمایش‌های «اتول سورون طهران الف 1» نوشته باقر سروش و کارگردانی شهروز دل افکار و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: «فردوسی» اولین فیلمی است که فیلمنامه آن برای یک دوره تاریخی نوشته شده است.