یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عصر ایران

شورای عالی انتخابات ترکیه روز دوشنبه به طور رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را که قرار است در 28 ماه مه برگزار شود، اعلام و خاطرنشان کرد که این اولین دور دوم انتخابات در کشور خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای عالی انتخابات ترکیه اعلام کرد که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تاریخ 28 مه (هفتم خرداد) برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای عالی انتخابات ترکیه از کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مراسم رونمایی رسمی از مجوز موزه افتخارات باشگاه سپاهان به مناسبت روز جهانی موزه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس قوانین ترکیه در صورتیکه هیچ‌یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری موفق نشوند حداقل 50 درصد از آراء انتخاباتی را به دست آورند، دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در تاریخ 28 می (8 خرداد ماه) برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اعلام کرده بود به فیفا شکایت نمی‌کند تا فوتبال ما تعلیق نشود، گفت: بله، این برایم بسیار مهم بود. یکسال زمان داشتم. برای این فوتبال خون دل خوردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیته انتخابات ترکیه: با شمارش 100 درصد صندوق های رای در انتخابات ترکیه، اردوغان (رئیس جمهوری فعلی) و قلیچدار اوغلو (کاندیدای مخالفان) هیچ کدام نتوانستند بیش از 50 درصد کل آرا را کسب کنند و هر دو به مرحله دوم انتخابات رفتند

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت دیشب کار دست پل پوگبا داد و او دیگر نمی‌تواند در فصل جاری برای یوونتوس به میدان برود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی اینتر می‌گوید که بازی فردای تیمش با میلان در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهمترین بازی‌های تاریخ باشگاه اینتر است.

خبرگزاری مهر

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با اشاره به روند مربوط به پرداخت مطالبات شستا و پرونده مارک ویلموتس، گفت: مطمئنا حکم بدوی نقض خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس از عشق و علاقه خود به مادرش می گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مهاجم سابق استقلال و تراکتور از این 2 باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

وب‌گاه فرارو

یک بار دیگر قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شده. جایی که دوباره پرسپولیس و سپاهان برای عنوان قهرمانی باید بهترین نمایش‌شان را ارائه دهند.

وب‌گاه فرارو

بازیکن حریف برای زدن توپ از زیر پای بازیکن رقیب به بیرون، با سر به سمت پای بازیکن حجوم می‌برد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم سابق استقلال و تراکتور از این 2 باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بازنشر یک توییت انتقادی از وینچنزو ایتالیانو، مربی فیورنتینا، توسط لوکا یوویچ، باعث شد تا این بازیکن مجبور به عذرخواهی رسمی شود.