جمعه 13 مهر 1403

سرپرست ماشین‌سازی: به فکر سلامت بازیکنان هستیم نه قهرمانی پرسپولیس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپرست ماشین‌سازی: به فکر سلامت بازیکنان هستیم نه قهرمانی پرسپولیس

تهران - ایرنا - سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز، گفت: اینکه می‌گویند به دلیل آنکه پرسپولیس قهرمان نشود، خواستار لغو لیگ هستیم، مطلب درستی نیست بلکه به دلیل مبتلا شدن هفت نفر از اعضای تیم، به فکر سلامت بازیکنان هستیم.

«حسن آذرنیا»  روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین موضع باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره ادامه یا لغو لیگ برتر، اظهار داشت: در این مورد قبلا صحبت کرده و موضع باشگاه را هم اعلام کردیم. با تصمیم هیات مدیره و در نامه‌هایی که منتشر شده، شرایط خودمان را گفتیم و موضع ما تغییر نکرده است.

وی در واکنش به اینکه اعلام شده اگر تیمی در 2 بازی پیاپی لیگ برتر حضور پیدا نکند از لیگ برتر کنار گذاشته می‌شود و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، گفت: این اظهارنظرها را خواندم. بحث ما این است که با توجه به نظر کارشناسان نباید لیگ برگزار شود. الان تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم ما مثبت شده و در قرنطینه هستند، حال چطور بدون هفت نفر بازی کنیم.

سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز ادامه داد: الان باید هر 5 روز یکبار از بازیکنان تست کرونا بگیریم و احتمالا نفرات جدیدی به آمار کرونایی‌های ما اضافه می‌شوند. صحبت‌های من شخصی نیست، بلکه سیاست‌گذاری باشگاه و هیات مدیره است. به عنوان مجری تصمیمات هیات مدیره هرچه که مدیران بگویند، اجرا می‌کنم.

آذرنیا در پاسخ به این سووال که آیا اصرار باشگاه ماشین‌سازی به لغو لیگ به خاطر این است که نمی‌خواهد باقی پول بازیکنان و کادر فنی‌اش را پرداخت کند؟ گفت: بدون تعارف بگویم ما به عنوان یکی از سه تیم بالایی در بخش پرداخت به بازیکنانمان هستیم و امکانات خوبی هم داریم. ضمن اینکه هم هیات مدیره و هم مالک باشگاه به ما ابلاغ کردند که به بازیکنان و اعضای کادر فنی بگوییم اگر لیگ به دلیل کرونا لغو شود تمام و کمال پول آنها را می‌دهیم و نباید نگران باشند.

وی افزود: هیچ مشکلی از بابت پرداخت پول و قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی نداریم. معتقدیم جان انسان‌ها از همه چیز مهمتر است و این یک اصل مهم برای ما است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی در واکنش به این مطلب که آیا به خاطر اینکه پرسپولیس قهرمان نشود، خواستار لغو لیگ برتر هستند، خاطر نشان کرد: چنین چیزی نیست مگر تا الان خودمان قهرمان شده‌ایم؟ می‌گوییم که هفت نفر کرونا گرفته‌اند و باید در قرنطینه باشند. به فکر سلامت بازیکنان هستیم نه قهرمانی پرسپولیس.

آذرنیا در واکنش به پروتکلی که برای برگزاری مسابقات و تمرینات اعلام شده است، خاطرنشان کرد: الان پروتکلی اعلام کردند که به نظرم هیچ باشگاهی نمی‌تواند آن را اجرا کند. به شهرهایی رفتیم که حتی هتل هم نداشتند حالا چطور می‌خواهند این پروتکل را اجرا کنند؟ در هر صورت ما پایبند به تصمیمات هیات مدیره و مالک باشگاه هستیم و من هم مسوول اجرایی کردن این تصمیمات هستم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*