چهارشنبه 6 تیر 1403

سفر به دبی و انتخاب بهترین هتل هایش درست نزدیک ساحل

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
سفر به دبی و انتخاب بهترین هتل هایش درست نزدیک ساحل

سفر به دبی همواره یکی از سفرهای لاکچری به امارات محسوب می شود. با اینکه امارات در حاشیه دریای خلیج فارس واقع شده است، اما توانسته بهترین ها را در خود جای دهد. بلندترین برج ها، سریع ترین ترن ها، بزرگترین پارک آبی، بهترین تفریحات آبی را تنها در این شهر مشهور وجود دارند. رفتن به دبی و تجربه یک سفر سه روزه هیجان انگیز در بهترین هتل های این شهر فراموش نشدنی است.

سفر سه روزه به دبی

معمولا سفر به دبی با اهداف مختلفی از قبیل تفریحی، کاری و.. انجام می شود. سفر های سه روزه به دبی که یکی از کوتاه ترین سفرها به دبی محسوب می شود، معمولا فرصت زیادی برای بازدید کامل از دبی و گشت و گذار در جای جای دبی را فراهم نمی کند. از این رو بهتر است برنامه سفر را به نحوی بچینید که بهترین بهره را از سفر بببرید. راهنمای سفر سه روزه به دبی به شما کمک می کند اطلاعات خوبی بدست آورید.

روز اول: در اولین روز از سفر سه روزه می توانید به بازدید از موزه دبی بپردازید و کمی با دبی قدیم آشنا شوید. در این موزه انواع غرفه های نمایشگاهی و مصنوعات را مشاهده کنید و کمی در نحوه زندگی بادیه نشینان عمیق تر شده و به تاثیر کشف نفت در رشد شهر بپردازید. در منطقه تاریخی الفهیدی قدم بزنید و از میان گذرگاه ها و کوچه های باریک، برج های بادگیر سنتی و خانه های حیاط دار جذابش عبور کنید. سپس در بازارهای طلا و ادویه دبی گم شوید و از میان خرده فروشی ها سر در آورید و از فضای پر خروش این حوالی لذت ببرید.

روز دوم: در روز دوم می توانید سری به منطقه مدرن دبی بزنید. به بازدید از بلند ترین برج یعنی برج خلیفه بپردازید و از ارتفاع 828 متری تمام شهر دبی را مورد بازدید قرار بدهید و یک دید 360 درجه داشته باشید. سپس به دبی مال بروید و از بوتیک های لوکس، مارک های بین المللی و فروشگاه های لوکس خرید کنید. سپس با غروب خورشید به بیرون از دبی مال رفته و از نمایشی که فواره های دبی به نمایش می گذارند بازدید کنید. جت های این فواره تا ارتفاع 150 متری بالا می روند و منظره ای خارق العاده از آب نمای آبی جهان را به تصویر می کشد.

روز سوم: روز سوم که شلوغ ترین روز شما است می تواند به هیجان انگیز ترین تفریحات در صحرای دبی منتهی شود. با رفتن به صحرای دبی می توانید با وسیله نقلیه مشغول رانندگی شوید. پس از ان به سوی ساحل جمیرا حرکت کنید. سپس در میان ماسه های سفید و نرم و خیره کننده به استراحت مشغول شوید و کمی حمام آفتاب بگیرید. ساحل جمیرا تصویر زیبایی از هتل های مجلل و کافه های کنار ساحل را به نمایش می کشد. در پایانی ترین لحظات سفر به دبی می توانید در باغ معجزه دبی مشغول ساختن خاطرات زیبا باشید. در این باغ قرار است گل و گیاهان متنوع زیادی را ببینید و کمی در حواشی باغ قدم بزنید.

بهترین هتل های دبی برای تجربه سفر سه روزه

در سفر سه روزه به دبی بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که موقعیت دسترسی و امکانات رفاهی خوبی داشته باشند. سفرهای سه روزه به دبی بسیار کوتاه هستند و از این رو هتل هایی که نزدیک به مراکز خرید، نزدیک به سواحل و جاذبه های دیدنی هستند، اولویت قرار می گیرد:

  • هتل برج العرب جمیرا: برج العرب جمیرا یکی از مشهورترین هتل های دبی است. این هتل 7 ستاره خدمات و امکانات رفاهی فوق العاده لوکس را به کاربران ارائه می دهد. این هتل از سوئیت های مجلل دوطبقه با مناظر خیره کننده نیز برخوردار است.
  • هتل آتلانتیس پالم: هتل اتلانتیس در جمیرا قرار دارد و اغلب مورد علاقه زوج های جوان است. این هتل دارای سوئیت با تم زیر آب است که برای افراد خاص پسند بهترین انتخاب خواهد بود.
  • ریتز کارلتون: یکی از بهترین هتل های دبی است که در قلب منطقه مالی دبی قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید و سواحل را فراهم می کند.

تخمین هزینه سفر به دبی

سفر به دبی همیشه جزء سفرهای لاکچری محسوب می شود و همه افراد تصور می کنند باید حسابی خرج کنند. اما به یاد داشته باشید که همه چیز بستگی به شما دارد. اقامت در بهترین هتل های دبی و استفاده از بهترین تفریحات آبی می تواند خاطراتی تکرار نشدنی برایتان بسازد. تخمین هزینه سفر به این شهر بستگی به مواردی مانند هزینه بلیط هوایپما تهران دبی و هزینه اقامت و نوع تفریحات دارد. به صورت کلی می توان هزینه سفر لاکچری به دبی را برای هر فرد بین 200 تا 300 دلار در نظر گرفت.

دبی بر خلاف هر شهر دیگری در جهان، به عنوان منحصر به فرد ترین مقصد گردشگری به شمار می رود. دبی دقیقا مکانی است که می توانید بلند ترین ساختمان جهان، بزرگترین مرکز خرید و حتی جزایر ساخته دست بشر را به شکل درختان نخل پیدا کنید. محبوبیت دبی به عنوان یک مقصد توریستی را می توان وابسته به معماری خارق العاده، فرصت های خرید، تجربه اقلیم متنوع آب و هوایی و میهمان نوازی بی بدیلش دانست.

سفر به دبی و انتخاب بهترین هتل هایش درست نزدیک ساحل 2
سفر به دبی و انتخاب بهترین هتل هایش درست نزدیک ساحل 3