جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: بحث اشتغال جامعه هدف زیرپوشش بهزیستی از اولویت های این نهاد است و در این راستا تسهیلات اشتغال جامعه هدف استان سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

ایران دارای 47 شهر و 26 روستای ملی صنایع دستی و نیز 11 شهر و سه روستای جهانی صنایع دستی است اما چرا این شهرها در فهرست ملی یا جهانی ثبت می شوند و فایده آن چیست؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: نقل و انتقال دام زنده بدون مجوز در استان ممنوع است و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سه دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی در محور مواصلاتی سقز - بانه کشف و ضبط و یک متهم نیز دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نفرات برتر رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 220 مورد عملیات اطفا حریق در مراتع، پارک‌های جنگلی و فضاهای سبز سطح شهر انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه، جمعه شب با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان حوزه تئاتر استان در پارک مولوی کُرد سقز آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان با تساوی 2 مدعی قهرمانی به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اتحادیه شرکت های تعاونی تولید کردستان خرید توافقی محصول جو را در راستای حمایت از کشاورزان استان آغاز و تاکنون حدود 80 تن از این محصول را خریداری کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز مهتابی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: در سال 1357 با امامت امام راحل و با پشتیبانی مردم شجره نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و به ثمر نشست. وی خاطرنشان کرد: مردم ستون فقرات نظام اسلامی هستند و به همین منظور در همان نخستین روز‌های پیروزی انقلاب به دستور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امسال با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است اما نه تنها شاهد مهار تورم نیستیم، تورم به صورت فزاینده در حال رشد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروز در برخی کالاهای اساسی مانند مرغ در استان با کمبود مواجه هستیم و مردم از این موضوع نگران هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین همایش ملی تجلیل از مفاخر و مشاهیر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی، نکوداشت استاد عین الدین الماسی (مریوانی) روز یکشنبه در مریوان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: آمادگی داریم دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتیدی را که در دانشگاه‌های عراقی به ویژه دانشگاه "واسط" حضور دارند، به عنوان مهمان پذیرش کنیم و این امر می‌تواند به صورت دوسویه اعمال شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: 2 شکارچی گراز وحشی در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان این شهرستان با هوشیاری محیط بانان شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد اقتصادی، امنیت آبی، حفظ اکوسیستم‌ها و... از جمله محورها و مولفه‌های عملکردی دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه و تامین منابع آبی کشور به شمار می‌رود.