جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: 100 درصد مطالبات کلزاکاران استان به مبلغ افزون بر 629 میلیارد ریال پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز باید به مسیرهایی هدایت شوند که بیشترین ثمر را برای نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: در راستای جذب بیشتر خیرین باید سند و اطلس آمایش فضاهای آموزشی و پرورشی در استان بروز و نیازمندی‌ها مشخص شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مداحان باید در نوحه سرایی هایی خود در مجالس عزاداری از اشعار مستند و پرمحتوا استفاده کنند و اشعاری که می سرایند به گونه ای باشد که بتوانند از آن دفاع کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مجاالس امام حسین (ع) همواره مورد طمع دشمن بوده و امروز نیز با تمام وجود سعی دارد محتوای اصلی این مجالس را از جامعه گرفته و آن را بی اثر جلوه دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سند رسمی ثبت جهانی فرش یک پود سنندج روز یکشنبه با حضور مسئول مرکز ملی فرش ایران و استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولانی استانی و شهرستانی رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: یکی از راه‌های برون رفت از گره های اقتصادی تمرکز بر مزیت های استان، به ویژه در حوزه فرش است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: این دانشگاه در حوزه نوآوری با 184 پله صعود نسبت سال 2021 و رشد 25 درصدی، عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان، جاده سنندج - دیواندره امروز یکشنبه از ساعت 12 تا 20 شب به صورت کامل بسته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دانشگاه کردستان در جدیدترین رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های جوان در سال 2023 موفق به کسب رتبه 201 تا 250 شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "کرونا" بحرانی بود که اهمیت بهداشت و سلامت و وجود زیرساختها را برای تامین سلامت جامعه بیش از پیش نمایان کرد، شاید کسی فکرش را نمی کرد در قرن تکنولوژی هم بیماری واگیر پدیدار شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان گفت: امسال تاکنون پنج هزار و 383 فقره وام ازدواج در استان پرداخت شده که بیشترین آن مربوط به بانک ملت است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در مواجهه با ناهنجاری های اجتماعی از جمله بدحجابی، باید مانند پدر و مادر دلسوز، رفتار اشتباه را متذکر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی افراد دارای معلولیت و معرفی خدمات سازمان بهزیستی روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان و جامعه هدف بهزیستی در خانه کُرد سنندج افتتاح شد.