پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "حسین رحیمیان" طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کارگاه آموزشی بازیگری با عنوان تئاتر و تجربه با پیشکسوتان با حضور و هنرنمایی رضا فیاضی هنرمند و بازیگر نامدار عرصه سینما و تئاتر در سنندج در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، طرح بصیرت عاشورایی در قالب سوگواره همراه با برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در 10 بقعه متبرکه این استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: میزان اعتبارات هزینه ای سال 1402 استان افزون بر 999 میلیارد و 346 میلیون تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران گفت: سیاست اصلی سی‌امین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران مبتنی بر جوان‌گرایی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرمربی تیم ملی کونگ فو گفت: قول می دهم تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی که مهر یا آبان در ایران برگزار می شود، جزو سه تیم اول باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری کردستان در سنندج، اظهار کرد: هدف اصلی امام خمینی (ره) از تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام احداث مسکن برای محرومان و اقشار کم درآمد بود. وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال 1410 همه منازل روستایی کشور نوسازی و مقاوم سازی می‌شود. نیکزاد اعلام کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد از از اتمام ساخت 11 خوابگاه دانشجویی در کشور خبر داد و گفت: این خوابگاه‌ها به دانشجویان دختر به عنوان دختران امروز و مادران فردای ایران تقدیم شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همه واحدهای مسکونی روستایی کشور تا سال 1410 نوسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: آتش سوزی جنگل ها و عرصه های مرتعی در سالیان اخیر به یک بحران محیط زیستی تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت: 11 خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد 15 خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران باهدف واگذاری امور هنری به جوانان و با شعار" ایران دوست داشتنی" به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با شعار "ایران دوست‌داشتنی" از سوی دبیرخانه این رویداد هنری منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فتحی گفت: در شرایط کنونی 96 درصد از نیاز‌های دارویی جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای اصلی این ستاد در استان مردمی بودن و همراه و همگام شدن با مردم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: دستگاه های خدمات رسان استان اجازه استفاده غیرمجاز از انشعابات آب و برق را به خانه باغ‌هایی که بدون مجوز ساخته شده اند ندهند.