پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با هدف تقویت توان آبرسانی در شهر قروه یک حلقه چاه با آبدهی 9 لیتر در ثانیه و با اعتبار 25 میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: در مجموع 48847 نفر در این دوره برای ورود به ساختمان بهارستان نام‌نویسی داشتند. نگاه به جزئیات ثبت‌نام‌ها طی روزهای این مرحله نیز قابل تأمل است؛ روز اول 7700 نفر، روز دوم 6247 نفر، 5201 نفر در روز سوم، 4349 نفر برای روز چهارم، 4265 نفر روز پنجم، 7882 نفر در روز ششم و 13234 نفر در آخرین روز مدارک هویتی خود را در سامانه وزارت کشور بارگزاری کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مرحله چهاردهم اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان کشور به میزبانی سنندج آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسامی برخی نمایندگان مجلس فعلی که پیش ثبت‌نام خود را برا انتخابات مجلس انجام داده‌اند را در ادامه می خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مسئولان وزارت کشور حدود 250 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در پیش ثبت‌نام شرکت کردند که اسامی برخی از آنها را می‌خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: از ابتدای فصل برداشت (10 تیر) تا 22 مرداد سال جاری 995 هزار و 64 تن گندم مازاد برنیاز از کشاورزان استان به طور تضمینی خریداری شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای سیاستگذاری و استادان کارگاه‌های سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح دوشنبه‌های تولید امروز دوشنبه در شهرستان سقز به اجرا درآمد و در این راستا جمعی از مسئولان استانی به منظور بررسی مشکلات حوزه تولید از 6 واحد صنعتی و خدماتی و همچنین زیرساخت های صنعتی شهرک و ناحیه صنعتی موجود در این شهرستان بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای سیاستگذاری و استادان کارگاه‌های سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، در موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست حوزه هنری کردستان گفت: این نهاد آمادگی دارد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و همراهی هنرمندان به کمک توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در استان بیاید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: این فدراسیون نگاه برنامه محورانه به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارد و برای این جشنواره ها اهمیت بسیار زیادی قائل است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پیشگیری، تشخیص و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: 15 درصد دانش آموزان کشور دارای مشکلات یادگیری و 23 درصد نیز دیرآموز هستند که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور محمد الله‌یاری مدیر دفتر موسیقی و سید امیرعباس ستایشگر مدیر انجمن موسیقی، دکتر حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و حکم وی را به او اهدا کرد. متن حکم اردلان به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر حمیدرضا اردلان نظر به دانش و تجربیات...

خبرگزاری تسنیم

به گفته مسئولان وزارت کشور حدود 250 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در پیش ثبت‌نام شرکت کردند که اسامی برخی از آنها را می‌خوانید.