پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات موی تای بانوان استان کردستان روز گذشته / جمعه / با حضور 61 ورزشکار از شهرستان های مختلف استان در سقز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تمرکز دولت در استان بر انجام فعالیت های لازم برای بهبود شاخص های اقتصادی است.

خبرگزاری مهر

جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت های کونگ فوی قهرمانی بانوان رده سنی جوانان استان کردستان در مریوان با برتری تیم سقز به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "معصومه حسنی خونسار" روز یکشنبه در آیینی با حضور مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه‌های عمومی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

سخت‌ترین لحظات برای گزیزه فتحی فعال محیط زیست دیدن کوله‌برانی بود که برای اطفای حریق آمده بودند؛ مردانی که در اوج فقر هستند، اما نسبت به محیط‌زیست احساس مسوولیت می‌کنند: «کسانی که 6 ماه بود اجاره خانه نداشتند، اما آمده بودند اطفای حریق کنند. خانه و زندگی را کنار گذاشته بودند و با مسوولیت کار می‌کردند. آن لحظات واقعا گریه می‌کردم.»

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان با شکست آبیدر سنندج، صدرنشین جدول رقابت‌ها، برابر هیات فوتبال بانه همراه بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گروه کوهنوری شرکت شهرک های صنعتی کردستان به مناسبت گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک به قله پنج هزار و 610 متری دماوند صعود کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: عملیات اصلاح و توسعه 70 کیلومتر شبکه آب و 17 کیلومتر فاضلاب از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، در استان انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ گفت: هرکجا به جوانان اعتماد کردیم، پشیمان نشدیم و خطرپذیری بالاتر جوان‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها همواره کمک کرده است که تحول و تعالی شکل بگیرد

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 144 زندانی جرایم غیرعمد در کردستان با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد و پنج زندانی محکوم به قصاص هم از دار مجازات نجات یافتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکیپ پزشکی موسسه خیریه نوآوران سلامت برای ارائه خدمات درمانی رایگان در مالوجه قروه مستقر شد و آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هرچند اسمشان صنایع کوچک است ولی تاثیری که در حوزه تولید و اشتغال و در نتیجه توسعه هر جامعه ای می گذارند، بزرگ و قابل توجه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خودزنی ملی در برخی قلم ها دیده می‌شود که امری ناپسند و به دور از واقع‌بینی است، گفت: رسانه ها با ژرف اندیشی و نگرش واقعی خود از خودزنی ملی پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و دبیر اجرایی نمایشگاه و جشنواره عکس صنعت گفت: حیدر رضایی، فرهاد مطاعی و مهدی توکلی از عکاسان برجسته کشور به عنوان داوران نخستین نمایشگاه عکس صنعت در کردستان انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 700 کلاس درس در استان کردستان در آیینی با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و در قالب طرح یار مهربان، به کتابخانه کلاسی مجهز شد.