پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عصر ایران

دختر 25 ساله متأهل سنندجی که 15 ماه از ازدواجش گذشته بود، 11 مردادماه به دکتر «م» جراح عمومی برای عمل جراحی اسلیو معده مراجعه می‌کند که در فاصله سه روز، سه بار عمل می‌شود، ولی پس از جراحی فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سریال پدر گواردیولا، سریالی جدید از پلتفرم تماشاخانه که پلتفرمی رایگان است، در حال پخش است. سریال پدر گواردیولا جنجال و حواشی بسیار زیادی داشته است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این مقاله به بازیگران سریال پدر گواردیولا که ساخته سعید نعمت‌الله می‌پردازیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - یکی از نیازهای واحدهای معدنی کردستان نوسازی ماشین آلات پرکاربرد در این بخش است و این دغدغه را امروز معدنداران کردستانی با معاون امور معادن وزیر صنعت، معدن و تجارت در میان گذاشتند.

وب‌گاه گسترش

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 1402، در پنج زیر گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر گروه های آزمایشی کنکور سراسری 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: طی 2 سال اخیر، سه هزار و 90 میلیارد ریال اعتبار برای آبگیری سد سیازاخ دیواندره هزینه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمرات خام آزمون سراسری سال 1402 هفته گذشته بر روی سایت این سازمان قرار گرفت. اسامی نفرات برتر پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 1402 به شرح ذیل است:

وب‌گاه ورزش سه

صبح امروز قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان با حضور علیرضا پاکدل برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری 1402 در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 1402 امروز 25 مرداد ماه جاری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری 1402 در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر گروه های آزمایشی کنکور سراسری 1402 را اعلام کرد.