پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش‌سوزی که روز گذشته در بخش خاو و میرآباد مریوان آغاز شد، با وجود تلاش بالگرد و نیروهای منابع طبیعی، همچنان شعله‌ور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: کارشناسان این اداره کل از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 78 راس دام مبتلا به سل گاوی را در استان شناسایی و حذف کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری در قالب طرح اختیاری خبر داد و گفت: این طرح می‌تواند به حذف طرح‌های بیمه اکمل و یکپارچه سازی خدمات بیمه درمان در قالب یک طرح جدید کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از تداوم آتش‌سوزی در جنگل‌های سه روستای مرزی مریوان خبر داد و گفت: وسعت حریق بسیار بالاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دغدغه‌های زیادی دارد و باید با چاره اندیشی اساسی نظام بیمه‌ای و بیمه‌گری را اصلاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دولت سهام شرکتی را برای همسان سازی به صندوق واگذار کرد و ما در تلاشیم با نقد شدن این سهام، متناسب سازی را عملیاتی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

وی ادامه داد: به دلیل مرزی بودن بخشی از مناطق دچار و احتمال وجود مین، عملیات اطفا در این مناطق توسط بالگرد و هوایی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: ارزش کلزای خریداری شده از کلزاکاران استان با نرخ تضمینی یک هزار و 204 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی با حضور 400 ورزشکار از 30 استان در قروه آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر جدیدترین گزارش بانک جهانی که بر اساس شاخص‌های توسعه جهانی تعریف شده است، ایران در حوزه دسترسی به آب شرب در بخش شهری و روستایی در جهان و میان کشور‌های منطقه درمیان صدرنشینان جدول قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوستر سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با طرحی از مهران پندار منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پوستر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با طرحی از مهران پندار منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

پوستر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با طرحی از مهران پندار منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون بیش از 231 هزار نفر از دانش آموزان استان در سامانه کتاب درسی (سیدا) ثبت سفارش کرده‌اند که این تعداد 73 درصد دانش‌آموزان استان را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت های والیبال قهرمانی بانوان استان کردستان با برتری تیم مریوان در بانه پایان یافت.