پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در یک عملیات مشترک در شهرستان سروآباد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رویکرد این دستگاه، فرصت دادن به شهرستان های استان برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در سطح ملی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دانش‌آموزان استثنایی یا دارای نیازهای ویژه بیشتر از هر چیزی به فضا و امکاناتی استاندارد نیاز دارند و آموزش و پرورش استثنایی کردستان در این زمینه با کمبود مواجه بوده و نیازمند توجهی خاص است.

خبرگزاری مهر

سنندج - مسابقات چهارجانبه جودو بین تیم های ایران و عراق در سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: کاروان حمایت از یوز آسیایی در راستای حمایت از این گونه در حال انقراض به نقاط مختلف کشور سفر می کند و حال مهمان مردم مریوان هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر 17 مجتمع خدمات رفاهی در استان مشغول به فعالیت است که تا پایان سال جاری به 21 مورد افزایش می یابند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان در 18 پایگاه و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی غنی سازی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر علاقه مند به باغداری در زمینه میوه های صادراتی، تجاری و خشکباری هستید بهترین و مناسب ترین انتخاب می تواند احداث باغات گردو باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "فربد سلیم دانایی" جودوکار کردستانی در بازی های تابستانی ناشنوایان 2023 روسیه موفق به کسب مدال برنز وزن 100+ کیلوگرم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی کردستان گفت: کارشناسان این اداره کل، در بازدید از واحدهای تولیدی، چهار هزار و 281 واحد انواع داروی انسانی و دامی قاچاق بدون مجوز و تاریخ گذشته را در استان کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: از ابتدای فصل برداشت دانه روغنی کلزا تا پنج مرداد چهار هزار و 10 تن کلزا در استان به طور تضمینی خریداری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با عاشورا عزاداران حسینی (ع) در سراسر ایران اسلامی، فریاد «لبیک یا حسین» سر داده و به عزاداری پرداختند تا بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود به سیدالشهدا را نشان دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان در دهمین روز از ماه محرم و عاشورای حسینی در سوگ شهدای کربلا، یکپارچه اندوه و ماتم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سامان سعیدی، شهردار مریوان به پیشنهاد دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و موافقت مدیرکل هنرهای نمایشی، به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روز نهم محرم هر سال انگار تاریخ دارد آخرین نفس هایش را می کشد و با آخرین رمق می خواند: " مکن ای صبح طلوع"...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با تاسوعای حسینی، مردم کردستان اعم از شیعه و سنی در رثای علمدار کربلا، حضرت عباس (س) فریاد " یا ابوالفضل" سردادند.