پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: مردم سخت‌کوش هورامان چندین هزار سال فرهنگ و آداب و رسوم خود را حفظ کرده‌اند و باید روی معرفی ظرفیت‌های این منطقه و توسعه پایدار گردشگری تمرکز کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: پایداری مثلث اقتصاد، اجتماع و محیط به صورت همزمان ضروری است، چراکه در این صورت، می‌توان به سمت توسعه حرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از محل اجرای نیت موقوفات مرتبط با نیات خیرات و مبرات برای بیش از 200 بانوی سرپرست خانوار استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - با حمایت حوزه هنری کردستان نمایشگاهی از آثار تجسمی تعدادی از بانوان هنرمند دیواندره‌ای با عنوان "پروانه آبی" در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس جهاد دانشگاهی کردستان بر ضرورت استقلال مالی دانشگاه‌ها برای بهره گیری از ظرفیت های مختلف این مراکز در جهت رشد و پیشرفت بهتر استان تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که 52 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که 10 ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.

خبرگزاری مهر

در پاکسازی‌شده‌ها، تعداد انگشت‌شماری بودند که واقعا باید بیرون می‌رفتند و حکومت هم به ذات این‌ها پی برده بود ولی 90 درصد بچه‌هایی که پاکسازی شدند حق‌شان این نبود. چون برگشتند و شهید شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: میزان خرید تضمینی گندم در استان از ابتدای فصل برداشت (10 تیر) تا هفتم مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل آن حدود 44 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی کردستان از کشف 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در یک عملیات مشترک در شهرستان سروآباد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقای زیرساخت های مخابراتی و کیفیت سرویس‌های ارتباطی در سه حوزه دیتا، تلفن همراه و تلفن ثابت، بیش از 44 میلیار ریال در مرزباشماق مریوان سرمایه گذاری انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش سوزی انبار لوله پلی اتیلن امور آب جاده ناحیه منفصل شهری ننله مهار شد و در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به آغاز اجرای طرح جهش تحصیلی از اوایل تیر در استان، گفت: متقاضیان شرکت در این فرآیند، تا 10 مردادماه جاری برای نوبت گیری فرصت دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای ایمنی تردد زائران اربعین حسینی در استان،"طرح پویش همراهان سفر ایمن" ویژه اربعین اجرا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: پنج اثر از سه هنرمند استان به مرحله نهایی هشتمین دوره "جایزه فیروزه" کشور راه پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: پروژه خیرساز بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج با 105 میلیارد ریال هزینه، آماده بهره برداری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: طرح تشدید نظارت بر واحدهای مرغداری سراسر استان به منظور شناسایی موارد جوجه‌ریزی غیرمجاز از دیروز (شنبه هفتم مرداد) آغاز شد.