دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری ایسنا

رییس اداره اوقات فراغت ورزش و جوانان استان کردستان، با بیان اینکه به دلیل آموزش های ناصحیح 70 تا 80 درصد ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامد گفت: بالا بودن سطح توقعات جمعیت جوان و القای ایده آل گرایی در خانواده و دانشگاه‌ها می‌تواند از عوامل عدم رغبت به ازدواج و جدایی‌ها پس از ازدواج باشد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - کرونای چموش که به یکباره همه روزمرگی‌ها و آداب و عادت‌های بشری را تغییر داد به ازدواج نیز رحم نکرد و آن را تحت شعاع قرار داد، پدیده‌ای که برخی آن را نعمت در نقمت تعبیر می‌کنند و برخی دوراهی دردسر ساز.

خبرگزاری میزان

فرصت ازدواج و آرام گرفتن در یک مجموعه خانواده، یکی از فرصت‌های مهم زندگی است. برای زن و مرد - هر دو - این یک وسیله آرامش و آسایش روحی و وسیله دلگرم شدن به تداوم فعالیت زندگی است. وسیله تسلی، وسیله‌ی پیدا کردن یک غمخوار نزدیک که برای انسان در طول زندگی لازم است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان آموزش را محور اصلی برنامه تسهیل ازدواج جوانان برشمرد و بر لزوم برنامه ریزی برای تشکیل خانواده پایدار، سالم و ازدواجی آگاهانه و به هنگام تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

گذشت آن روزهایی که ازدواج‌ها سنتی بود و پدر و مادرها برای فرزندانشان همسری اختیار می‌کردند و جوان‌ها هم مطیع بی‌چون و چرای والدین خود بودند، امروزه با تغییر سبک زندگی و بالارفتن سطح توقعات این سبک ازدواج هم در لابه‌لای خاطرات قدیمی انسان گم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در قرآن کریم تاکید شده که ازدواج برای کسب آرامش است، بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و رسوم در راستای تسهیل و تشویق امر ازدواج تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن تشریح اقدامات این معاونت در راستای حمایت از ازدواج جوانان گفت: اگر خانواده‌ها در ازدواج سختگیرانه عمل کنند و بر روی شرایط خاص مادی تاکید داشته باشند ممکن است جوانان در شرایط دشواری قرار گیرند؛ در حال حاضر که برگزاری مراسم‌های عروسی منتفی است، خانواده‌ها باید از این فرصت استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از ثبت 191 هزار و 462 مورد ازدواج در سه ماه اول سال 99 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: مجلس با حضور افراد مومن، انقلابی و متخصص قوی‌تر شد و این مجلس اکنون به طرح‌های انقلابی برای برون رفت کشور از مشکلات نیاز دارد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - امامان جمعه سراسر کشور با محکوم کردن اقدام جنگنده های آمریکا در تعرض به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشتند: این اقدام بیانگر ضعف آمریکای جهانخوار در مقابل ایران اسلامی، قدرتمند و نفوذناپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: مسئولان زمینه ازدواج آسان جوانان را با ارائه تسهیلات بانکی مناسب و کاهش قیمت مسکن و کالاهای اساسی فراهم کنند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی از جریانات سیاسی شکست خورده درانتخابات، علاقه ندارند که مجلس انقلابی کارنامه موفقی داشته باشد و به همین دلیل کاملا حساب شده برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند.