سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری مهر

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه صدا و سیما در زمینه مسائل فرهنگی و ترویج عفاف و حجاب بسیار ضعیف عمل کرده است و مجلس این موضوعات را پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از وظایف این وزارتخانه را مراقبت از بارداری و باروری سالم مادران عنوان کرد و گفت: بر اساس محاسبه میزان باروری، زنانی که در دو محدوه سنی 10 تا 54 و 15 تا 49 سن باردار شوند از خدمات مراقبتی وزارت بهداشت برخوردار خواهند شد.

خبرگزاری میزان

پیش نویس سند توسعه هنر و اصول و سیاست‌های موسیقی کشور در جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ به صورت مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با موضوع بررسی پیش نویس سند توسعه هنر، ماده واحده تأسیس مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و همچنین اصول و سیاست‌های موسیقی کشور برگزار شد که مقرر شد در زمینه تشکیل شورای هماهنگی موسیقی کشور و ساختار...

خبرگزاری مهر

بررسی سند توسعه هنر، سیاست ها و پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی موسیقی و تصویب یک ماده واحد درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت از مهم ترین مباحث مطرح شده در دومین جلسه شورای هنر بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عدم‌اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، دستکاری آماری نرخ رشد جمعیت کشور، مشروط‌کردن یارانه موالید جدید، ایجاد محدودیت سنی برای دریافت وام ازدواج و... از جمله سیاست‌های دولت درقبال فرزندنیاوری است!

خبرگزاری تسنیم

عدم اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، دستکاری آماری نرخ رشد جمعیت کشور، مشروط کردن یارانه موالید جدید، نداشتن طرح حمایتی خاص برای فرزند چهارم، ایجاد محدودیت سنی برای دریافت وام ازدواج و... تنها گوشه‌ای از اقدامات دولت برای ترویج و گسترش "فرزندنیاوری!" است!

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان گفت: اطلاع رسانی مشاوره رایگان در هفته ازدواج، باید به صورتی در استان انجام شود که افراد نیازمند مشاوره از این موضوع اطلاع یافته و از این ظرفیت استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: محوریت هفته ازدواج امسال خیرین و مشارکت آن‌ها در تهیه جهیزیه است که با راه اندازی پویش (ازدواج جوانان با همراهی خیرین) صورت می گیرد.

خبرگزاری مهر

تصمیم اخیر رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت سنی برای متقاضیان دریافت وام ازدواج، پرداخت تنها مشوق کشور برای ازدواج را در هاله ای از ابهام قرار داده و به تحقق یک سوم ازدواج ها لطمه خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - رئیس شورای شهر باشت با اشاره به وضعیت نامطلوب اجاره بهای مسکن در این شهر گفت: بازار مسکن این شهر ساماندهی می‌شود.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می خواهیم نرخ جانشینی فرزندآوری در کشور جبران شود باید تسهیلاتی اول برای پایین آوردن سن ازدواج و بعد تسهیلاتی به زوجین به ویژه بانوان ارائه دهیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - تجمیع همه امکانات رفاهی و گاه کم‌حوصلگی، بهانه‌برخی والدین برای تک‌فرزندی است در صورتی که پیامدهای منفی این انتخاب، همه دوران‌های زندگی فرزند را درگیر می‌کند که یک عمر تنهایی، مهم‌ترین پیامد این تصمیم است.

خبرگزاری مهر

عضو فراکسون زنان مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت در طول مهلت یه ماهه خود، لایحه صیانت از بانوان را به مجلس رسال نکند، آن را به عنوان طرح و بدون دخالت دولت در مجلس بررسی می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس گفت: مجرد ماندن برای دختر و پسر یک بحران روحی، روانی و حتی جسمانی است با این حال در جامعه کنونی ما دختران نگرانی بیشتری نسبت به مجرد ماندنشان دارند.