دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی از جریانات سیاسی شکست خورده درانتخابات، علاقه ندارند که مجلس انقلابی کارنامه موفقی داشته باشد و به همین دلیل کاملا حساب شده برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان گفت: فرهنگ غرب با ترویج رفتارهای غلط، بنیان و پایه‌های اصلی خانواده‌ها را آسیب زده است.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: امامان جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی نباید دنبال حزب و گروه خاصی باشند و تنها در مسیر و چارچوب خط ولایت فقیه گام بردارند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ازدواج آسان عالی‌ترین جلوه فرهنگی دینی در جامعه است و گسترش این فرهنگ مقدس باید مورد توجه لایه‌های مختلف جامعه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - ترویج ازدواج آسان در بین جوانان با راهکارها و ارائه برنامه های لازم ضروری است، جوانانی که به دور از همه تجملات می توانند زندگی مشترک را با رنگ همدلی و سادگی آغاز کنند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و 510 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پیشنهاد ما این است که سهمیه بومی‌گزینی به طور کامل حذف و به جای آن سهمیه‌بندی مناطق یک، دو و سه در راستای دسترسی بیشتر مناطق کم‌برخوردار به ظرفیت‌های آموزشی و اجرای عدالت آموزشی در نظر گرفته شود.

خبرگزاری مهر

موضوع سهمیه بومی‌گزینی کنکور سراسری در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بررسی شد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس، می‌گوید ما 12میلیون جوان در سن ازدواج داریم که یک‌و‌نیم میلیون‌نفرشان ا در آستانه تجرد قطعی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدعلی کی‌نژاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاهها با تأکید بر اینکه مصوبه بومی‌گزینی برای یک دوره خاص به تصویب رسیده است، گفت: به جای حذف کامل این سهمیه ضرورت دارد بازنگری و اصلاح شود. وی به لزوم تصمیم‌گیری سریع در مورد سهمیه‌های کنکور سراسری تأکید کرد و افزود: در صورت حذف کامل...

خبرگزاری ایسنا

انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات کشور / تصویب کلیات اختصاص یک میلیون تن قیر رایگان برای روستاها / انتخاب ناظران پارلمان در شوراهای عالی و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) یکم تیر ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام نادعلی از موانع اصلی سر راه جوانان امروز برای چشیدن طعم شیرین زندگی مشترک گفت.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس گفت: در حال حاضر 13 میلیون جوان در سن ازدواج داریم که امکان ازدواج ندارند؛ مجلس شورای اسلامی مصمم است در ارتباط با تسهیل ازدواج جوانان و تشکیل خانواده قدم‌های مثبتی بردارد، از این رو پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ازدواج به عنوان یک پیمان مقدس به شمار می‌رود که در میان تمام مکاتب جوامع بشری و خاصه دین مبین اسلام بر آن صحه نهاده و پیروان خود را به این امر مبارک دعوت و ترغیب می‌کند. تاریخ اسلام ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را از مستحکم‌ترین پیوندها یاد کرده و آن را الگوی موفقی برای جوانان می‌داند تا با الهام گرفتن از ساده‌زیستی آنان در زندگی خود به آرامش برسند.