سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری میزان

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد نسبت به کاهش نرخ رشد جمعیتی کشورمان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

نایب رییس مجلس با بیان اینکه مسئله همه‌جانبه خانواده به اضطرار رسیده، بر ضرورت تشکیل کمیسیون خانواده تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به سالمندان گفت: بانک اطلطاعاتی سالمندان در استان تهیه و تدوین شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - امروزه مشکلات و مسائلی که بر سر راه جوانان وجود دارد گاهی جوانان را برای امر خیر ازدواج بر سر یک 2 راهی قرار می‌دهد که یا باید ازدواج خود را به تعویق اندازند، یا بعد از تلاش‌های طولانی برای رفع مشکلات مالی پیش پای خود، ازدواج در سن جوانی را به دوران میانی سالی ترجیح دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نتایج آخرین سرشماری نشان می‌دهد که خانوارهای ایرانی در حال کوچک‌تر شدن هستند و این در حالی است که 15 میلیون دختر و پسر در کشور در سن ازدواج هستند که به دلایل مختلف میل و رغبتی به ازدواج ندارند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - خطبه‌های نماز جمعه 27تیرماه در شهرستان‌های فارس به موضوع روابط خارجی ایران مبتنی بر دستورات قرآن، ضرورت سادگی ازدواج، رعایت فاصله اجتماعی و نکات مهم در پیشگیری از کرونا و نیز سالروز شهادت شهید عباس دوران اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

در نشست بررسی علل وقوع خشونت‌های خانگی، موضوعاتی ازجمله مفهوم غلط غیرت، اختلالات روانی و خلأهای قانونی به عنوان زمینه های این موضوع مطرح شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون زنان گفت: به دنبال تشکیل کمیسیون ویژه خانواده هستیم تا موضوعات حوزه زنان، خانواده و جوانان را به صورت تخصصی در این کمیسیون بررسی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: درخواستی را با امضای 100 نفر از نمایندگان مبنی بر تشکیل کمیسیون ویژه "جمعیت و خانواده" مطرح کردیم؛ قرار شد این مورد در دستور کار مجلس قرار گیرد، این کمیسیون از ادامه‌های رویه‌های ضدجمعیتی جلوگیری خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

"تندگویان" منتقدان دستور رئیس‌جمهور برای محروم شدن زوجین زیر 18 سال و بالای 40 سال از دریافت وام ازدواج را به داشتن "نگاه پوپولیستی" متهم کرده است! اما باید گفت این شما هستید که با مغالطه آماری، وارد فضای پوپولیستی و اقامه توجیهات کودکانه شده‌اید.

خبرگزاری مهر

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای مانع تراشی در مسیر ازدواج جوانان، شرایط تسهیل ازدواج را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: حجاب باعث پایداری در زندگی و همچنین باعث ایجاد عشق و علاقه بیشتر در خانواده می شود.