سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: بیشترین میانگین سن طلاق به تفکیک استان در سال 97 در مردان و زنان مربوط به استان البرز است.

خبرگزاری میزان

حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در تیر 98 را مرور می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارشگر توانمند مسابقات فوتبال به خبرورزشی گفت: من در تعطیلات عید مراسم ازدواجم را برگزار کردم و قطعا 6 فروردین که تاریخ عروسی‌مان بود بهترین خاطره من از ایام نوروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به افزایش سخت‌گیری بانک‌ها هم‌زمان با افزایش مبلغ وام ازدواج، بر ضرورت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام در موضوع جمعیت تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیت حضرت علی (ع) به گونه‌ای بود که غیر مسلمان ها هم شیفته ایشان بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانواده بنیان محبت و عشق است، اگر در زمان مناسب و با معیارهای مناسب تشکیل شود هیچ گاه متلاشی نمی شود. اولین گام انسان برای دستیابی به کمال، بطور حتم «خانواده» می باشد. اگر خانواده سالم باشد و سبک زندگی مطلوبی را اتخاذ کند، جامعه ای سالم و به دور از ناهنجاری ها خواهیم داشت. امروز متأسفانه یکی از آسیب‌های جدی در کشور افزایش سن ازدواج است. زمانی که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آرون افشار خواننده پاپ مهمان برنامه دورهمی بود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه نباید ادامه تحصیل منجر به زیست مجردی جوانان شود، افزود: باید نوع آموزش‌ها را با کمک رسانه‌ها تغییر دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج اولیه انتخابات مجلس یازدهم نشان می‌دهد که حضور حداقلی زنان در این مجلس نیز، همچون مجلس‌های گذشته ادامه خواهد داشت و به احتمال زیاد از نظر میزان تأثیرگذاری آنها در روند قانونگذاری، نه تنها پیشرفتی حاصل نخواهد شد بلکه شاهد کاهش نیز خواهیم‌بود. این در حالی است که زنان به عنوان نیمی از جامعه باید جایگاهی بیش از این در خانه ملت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

رضا نصیری، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون انتخابات نشریات این دانشگاه گفت: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد امسال 12 اسفند به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. نصری ادامه داد: برای دقت در انجام این انتخابات الکترونیکی ساز و کار پیش بینی کرده ایم و برآورد ما این است که مشارکت دانشجویان امسال در این انتخابات بیشتر از قبل خواهد بود. در دوره قبل...

وب‌گاه مشرق نیوز

بد اجرا کردن قانون و تعیین یک دستمزد برای سراسر کشور به جای تعیین دستمزد منطقه ای، علاوه بر زیر پا گذاشتن قانون سدی در برابر اشتغال ایجاد کرده است.