سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

انگار هیچ کس گوشش بدهکار نیست که زنگ سالمندی در ایران به صدا در آمده و تا 30 سال دیگر، از هر سه نفر، یک نفر در کشور سالمند خواهد بود!

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست این نظام آموزشی چی می خواهد تحویل بدهد؟ دنبال تربیت نوابغی چون مریم میرزاخانی فقید است یا می‌خواهد دختران را برای همسری و مادری بپروراند؟

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مراسم جشن ازدواج 60 زوج جوان بندرخمیر شامگاه جمعه در این شهرستان برگزارشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: سردار سلیمانی، شهیدی بود که برای بقای بشریت درمقابله با تروریست‌ها مردانگی زیادی به خرج داد.

خبرگزاری دانا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید اجازه دهیم در انتخابات نقص و ضعفی به وجود آید.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - نخستین همایش سراسری «بحران خاموش جمعیت در ایران» با عنوان «بررسی چالشها، راهبردها، آیندهپژوهی» با حضور اساتید، طلاب و مبلغان مدارس علمیه خواهران کشور شامگاه پنجشنبه در سمنان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته شاخص سن ازدواج و باروری در سن بالا بین 30 تا 35 سال در کشور رو به افزایش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزار ی دانشجو، پویش نماینده دوازده میلیونی در آستانه انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی آغاز به کرد. در این پویش از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست می شود که موضع و راهکار خود را برای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان که بیش از 14 سال بر زمین مانده است اعلام کنند. قانونی که زندگی 12 میلیون جوان ایرانی پشت سد ازدواج و خانواده های انان...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر این‌که قوی شدن اقتصاد کشور با اجرای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود، گفت: هم‌اکنون20 میلیون نفر در سکونتگاه‌های ناامن زندگی می‌کنند، ولی رونق مسکن در دستور کار نیست.

وب‌گاه فرارو

پرسش این است که آیا جامعه ایران به مرحله غیرقابل برنامه‌ریزی رسیده است؟ اگر بلی، آیا این امر برای همه حوزه‌ها صادق است؟ اگر خیر، پس چرا در این مورد خاص شکست تلخی خورده‌ایم؟ نه فقط این مورد بلکه دیگر سیاست‌های کلی نیز کم و بیش دچار همین وضع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره و امورروانشناختی سازمان بهزیستی کشور با یادآوری 20 سال تلاش این سازمان برای بیمه خدمات روانشناختی خانواده گفت: برای نخستین بار بهزیستی با استناد قانون، تاییدیه بیمه شدن این خدمات را از شورای عالی بیمه اخذ کرد و امید است خدمات روانشناختی با پوشش بیمه پیاده‌سازی شود و در سبد خانواده‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: شورای اقتصادی برای حکمیت در خصوص پرونده های اقتصادی و حل مشکل میان دولت و بانک ها در این استان راه اندازی می شود.

خبرگزاری ایسنا

نشست بازخوانی مبانی موافقان و مخالفان طرح افزایش حداقل سن ازدواج (کودک همسری) توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با همکاری گروه مطالعات زنان دانشگاه تربیت مدرس و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت زهرا (س) در بیستم جمادی الثانی سال پنجم پس از بعثت در مکه مکرمه به دنیا آمد و سوم جمادی الثانی سال یازدهم هجری و در 18 سالگی در مدینه منوره به شهادت رسید.

خبرگزاری دانا

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بروجرد بار دیگر بدون ارائه راهکار خاصی برای رفع مشکل جوانان این شهرستان خاتمه یافت.