سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

در 22 مرداد سال گذشته خبر بازداشت یک عنصر دو تابعیتی نفوذی در پوشش "مردم شناس" و "پژوهش‌گر" اجتماعی منتشر شد، این فرد که کامیل احمدی نام دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای تبیین نقش بهائیت در تاریخ معاصر ایران با ارائه کتاب «بهائیت در آذربایجان»، فعالیت این فرقه را در آذربایجان مورد بررسی قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

نفوذ فرهنگی اجتماعی در ایران همواره جزء راهبردهای قدرت استکبار بوده است. دولت‌های غربی در دوران پهلوی‌ها ذیل گفتمان غربی‌سازی، به دنبال آن بودند ملت ایران را از شکل‌بندی سنتی و مذهبی به شکل‌بندی سکولار و لیبرالیسم سوق دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس HIV در ایران 40 هزار و 573 نفر اعلام شده است. این روزها که همه تمرکزها بر ویروس کرونا قرار گرفته شاید از یادمان رفته باشد که یکی از بیماری‌های مهمی که هنوز واکسن پیشگیری ندارد و اتفاقا با رعایت اصولی مهم و ساده قابل پیشگیری محسوب می‌شود، ایدز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مباحث اختلافی در تاریخ اسلام سن حضرت خدیجه (س) هنگام ازدواج با پیامبر (ص) است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور دستوری و با بخشنامه حل نمی‌شود و برای برون رفت از این مشکلات باید برنامه‌ریزی دقیق و بلندمدت انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرج و مرج قیمت‌ها در بازار خودرو / کاهش نرخ سود بانکی و افزایش جذابیت بورس چه تاثیری بر بازار اجاره دارد؟؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز بود.

خبرگزاری دانا

مریم ناصرزعیم گفت: یکی از مهم ترین عوامل در کم شدن میل جوانان به ازدواج، مسائل اقتصادی است که به سبک زندگی و تحولات فرهنگی ما برمی گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم شورای اسلامی معتقد است که اولویت اول مجلس یازدهم باید تولید ثروت برای بهبود معیشت مردم باشد.

خبرگزاری تسنیم

منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم شورای اسلامی معتقد است که اولویت اول مجلس یازدهم باید تولید ثروت برای بهبود معیشت مردم باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال اجتماعی در یادداشت تحلیلی خود از شرایط جوانان ایرانی در بحران کرونا و تشدید خطرات ناشی از این شرایط می‌گوید؛ کاهش تعداد ازدواج‌ها و افزایش سن ازدواج، افزایش بیکاری و احتمال افزایش فشارهای روانی از جمله پیامدهای احتمالی شیوع کرونا در جامعه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس درباره موانع ازدواج و راهکار برای رفع آنها، توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانا

آیت الله حسینی همدانی گفت: بالا رفتن سن ازدواج ناهنجاری‌های فراوانی در جامعه ایجاد کرده و نباید القاء کرد که همه مشکلات و موانع ازدواج، اقتصادی است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: ارتش مکتبی و مردمی جمهوری اسلامی ایران با سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی در خدمت مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

خبرگزاری دانا

اکبر غفوری گفت: جهش تولید می‌تواند فرصت‌های از دست رفته اقتصاد ایران به‌واسطه ثبت نرخ رشدهای اقتصادی منفی، میانگین منفی، نوسانی را تا حدودی جبران کند.