سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

جمعیت کل کشور در سال 1430 هجری شمسی بر اساس پیش‌بینی پژوهشکده آمار، درصورت افزایش میزان باروری کل به 112 میلیون و 475 هزار و 458 نفر می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به بومی‌سازی سامانه تزریق درون سلولی شد؛ دستگاهی که نمونه آلمانی آن یک میلیارد تومان هزینه دارد و با این اقدام نمونه ایران ساخت دستگاه با قیمت 350 میلیون تومان وارد بازار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعیت کل کشور در سال 1430 هجری شمسی بر اساس پیش‌بینی پژوهشکده آمار، درصورت افزایش میزان باروری کل به112 میلیون و 475 هزار و 458 نفر می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سریال‌های رمضانی در روزهای حساس خودش قرار دارد؛ حدس و گمان‌هایی که قابل توجه‌اند و بیشتر متوجه "جوادی" است. برخی می‌گویند به عشق دوران کودکی و نوجوانی‌اش می‌رسد و گروهی هم به "ترور جوادی" اشاره دارند؛ باید دید سرانجام این داستان به کجا می‌رسد؟

خبرگزاری تسنیم

سریال‌های رمضانی در روزهای حساس خودش قرار دارد؛ حدس و گمان‌هایی که قابل توجه‌اند و بیشتر متوجه "جوادی" است. برخی می‌گویند به عشق دوران کودکی و نوجوانی‌اش می‌رسد و گروهی هم به "ترور جوادی" اشاره دارند؛ باید دید سرانجام این داستان به کجا می‌رسد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس دهم در آخرین تصمیم خود خواستند قانونی تصویب کنند که دلایل رد صلاحیت شورای نگهبان مشخص شود. این مصوبه هنوز به شورای نگهبان نرفته بود، دبیر و سخنگوی شورا در اظهار نظری اعلام کردند آن را رد خواهند کرد، زیرا هیجانی است. روزنامه‌های اصولگرا همچون کیهان و جوان این طرح را انتقام از شورای نگهبان خواندند. رویداد24 در گفت‌وگویی با دو 2 نماینده مجلس برخی از رد صلاحیت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌گوید قصد معاونت در لایحه محدود کردن طلاق برای مردان، حذف ماده 1130 قانون مدنی و تعدیل اختیار مطلق مرد در امر طلاق است تا مرد هر زمانی که دلش خواست نتواند زنش را طلاق بدهد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آوج گفت: حوزه فرهنگ، حوزه ای وسیع و مهم است اما در جامعه مظلوم واقع شده و آنچنان که باید حق آن ادا نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌گوید قصد معاونت در لایحه محدود کردن طلاق برای مردان، حذف ماده 1130 قانون مدنی و تعدیل اختیار مطلق مرد در امر طلاق است تا مرد هر زمانی که دلش خواست نتواند زنش را طلاق بدهد.

خبرگزاری تسنیم

الیکا عبدالرزاقی از هجمه‌ها به نقش "یلدا" در فضای مجازی می‌گوید و این قول را به مخاطب می‌دهد که پایان داستان با خودش نگوید که چرا این‌طور نشد؟ قرار نیست دلزده شود و در واقع "سیلی بخورد".

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک هزار و 197 نفر از به کار گمارده شده های سال گذشته در استان توسط مراکز کاریابی، دارای مهارت بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای تبیین نقش بهائیت در تاریخ معاصر ایران با ارائه کتاب «بهائیت در آذربایجان» به بررسی حیات این فرقه در طول 40 سال یعنی 1320 تا 1360 در آذربایجان پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در 22 مرداد سال گذشته خبر بازداشت یک عنصر دو تابعیتی نفوذی در پوشش "مردم شناس" و "پژوهش‌گر" اجتماعی منتشر شد، این فرد که کامیل احمدی نام دارد.